به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو در مراسم یادواره 3 شهید روستای بردخون کهنه شهرستان دیر استان بوشهر افزود: انقلاب اسلامی از جنس انوارالهی است که تاریکی ها را زدوده و بیرون از مرزهای انقلاب اسلامی پرتو افشانی کرده و موجب پیشرفت و احیا ارزش های الهی در جهان اسلام شده است.
وی یادآورشد: شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و با الهام از فرهنگ شهادت طلبی و روحیه ایثارگری با اهداف الهی به مبارزه علیه دشمن گام برداشتند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: شهادت در کنار تاثیر عظیم فرهنگی، معنوی، سیاسی دارای اثرات ارزشمند اجتماعی است که جامعه بشری را مهیا برای مبارزه با شیاطین و قرار گرفتن در صراط مستقیم و مبارزه با ضد ارزش ها و ناهنجاری ها و ستگران می کند.
وی افزود: شهدا عارفانی هستند که در خلوت گاه انس الهی از هر قید و بندی رها شدند و به منزلگه ابدی رسیدند و برترین قهرمانان ملی هستند که با شجاعت و افتخار راه را خوب انتخاب کردند و ایثارگرانه و شجاعانه حماسه پر افتخار در دفاع مقدس به وعده های الهی که بهشت برین است حرکت کردند.
سردار رزمجو در رابطه با دشمنی استکبار جهانی گفت: اتاق فکر استکبار جهانی آمریکا با متحدانش در طول 39 سال دشمنی علیه نظام اسلامی فعال است و بویژه از زمان 9 دی تمام تجهیزات و امکانات و سیستم های مجازی خود در بیرون و داخل بکار گرفته است تا حماسه عظیم روز 9 دی تحت تاثیر قرار بدهند و تا روز 22 بهمن انقلاب را به سقوط بکشانند.
وی اضافه کرد: انقلاب 39 سال حیثیت و معادلات سیاسی، نظامی و فرهنگی آمریکا در سطح دنیا را به چالش کشیده است .
فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر گفت: دشمن غافل بداند که این انقلاب دارای مردمی با وفا به آرمان شهدا، ارزش های اسلامی و ولایت مدار است و به برکت انقلاب اسلامی در عرصه های اقتصادی ،فرهنگی، اجتماعی و دفاعی پیشرفت های متعددی دارد که این برکات قابل شمارش نیست.
وی ادامه داد: اگر چه بیکاری در کشور وجود دارد اما بدانیم که سطح دانشگاه قبل از انقلاب با اکنون هم باید مقایسه کرد و بار علمی کشور بالا رفته است.
فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر نیز گفت: وصیت شهدا پشتیبانی از ولایت و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.
سرهنگ میرزا احمدی ضمن تقدیر از دست اندکاران برگزاری این یادواره افزود: بردخون کهنه در همه عرصه های انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضوری فعال داشته است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کربلای بخش بردخون نیز گفت: شهیدان غلامحسین درون پرور و یحیی درویشی در محل پل بعثت اروندکنار در سال 67 و علی غلامی در محل جزیره مجنون در سال 64 به درجه شهادت رسیدند.
سرهنگ یوسف درویشی در گفت وگو با ایرنا افزود: بخش بردخون 43 جانباز، 604 ایثارگر و یک آزاده دارد و در هشت سال دفاع مقدس 23 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/ 6045** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.