به گزارش ایرنا، علی اصغر طهماسبی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهارداشت: مردم انقلابی ما نیز همیشه با حضور در صحنه های مختلف همراهی خود با دولت و نظام جمهوری اسلامی اعلام داشته اند که باعث سربلندی و سر افرازی ما در جهان شده است.
وی افزود: مسئولین دقت کنند که خدای ناکرده به تریبون استکبار جهانی تبدیل نشوند زیرا امروزه غول استکبار جهانی علیه ایران اسلامی فعالیت شبانه روزی میکند تا برخلاف پیروزی ها و پیشرفت های به دست آمده توسط دولت، بذر ناامیدی را در بین آحاد ملت بکارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و نظام، جمهوری اسلامی ایران امروزه در تمامی معادلات جهانی و منطقه ای ایفای نقش می کند و این درحالیست که در گروهک های تروریستی با قصد ضربه زنی به نهال انقلاب 20 هزار شهید را به ایران اسلامی تحمیل کردند.
وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی امروز توانسته بسیاری از معادلات را برهم زند و نقش بی بدیل و تعیین کننده خود در منطقه را بخوبی ایفا کرده و تروریست ها را در خارج از مرزهای خود نابود می کند.
طهماسبی در ادامه گفت: در تمامی عرصه های علمی و فناوری در دنیا جزو برترین ها هستیم و این مهم به واسطه خون شهدا و جوانان این وطن و از خود گذشتگی های افرادی همچون شهید تهرانی مقدم ها به دست آمده و دنیا مجبور است ما را عضوی از باشگاه موشکی بداند و قدرت ایران را بپذیرد.
وی همچنین افزود : بی اثری تحریم ها در بدنه نظام جمهوری اسلامی نشان از قدرتمند بودن ما است و ثابت کرده ایم که 38 سال تحریم، تجاوز و جنگ نتوانسته خللی در اراده ما ایجاد کند.
شهرستان رامیان با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
9433/1860
خبرنگار علی اصغر قرل سفلو ** انتشار دهنده: تاج محمد شیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.