ویژگی بارز ایشان صدق در گفتار بود و در سالیان اخیر نیز شجاعانه از حق و حقانیت دفاع کردند و در برابر تضییع حقوق افراد بخصوص یاران انقلاب لحظه ای سکوت نکردند.

در پی ارتحال آیت الله راستی کاشانی، محمدرضا عارف در پیامی ضمن برشمردن ویژگی های شخصیتی این فقیه عالی قدر تاکید کرد:آیت‌الله راستی کاشانی در سالیان اخیر نیز شجاعانه  از حق و حقانیت دفاع کردند و در برابر تضییع حقوق افراد بخصوص یاران انقلاب لحظه ای سکوت نکردند.

به گزارش جماران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

رحلت عالم ربانی، فقیه عالی قدر و مجاهد خستگی‌ناپذیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ حسین راستی کاشانی  موجب تاثر و تالم فراوان شد.

مرحوم آیت‌الله راستی کاشانی در دوران حاکمیت استبداد و خود محوری دوران طاغوت همراه با رهبر فقید انقلاب اسلامی نقش مهمی در انسجام بخشی حوزه های علمیه داشتند و یکی از یاران فعال و باوفای نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئولیت‌های خطیر در دوره‌های مختلف بودند.ویژگی بارز ایشان صدق در گفتار  بود و در سالیان اخیر نیز شجاعانه  از حق و حقانیت دفاع کردند و در برابر تضییع حقوق افراد بخصوص یاران انقلاب لحظه ای سکوت نکردند.

اینجانب رحلت این روحانی والا مقام را به  خانواده محترم و معزز ایشان، حوزه های علمیه و دوست داران آن فقیه عظیم الشان  تسلیت عرض می کنم و علو درجات را برای آن مرحوم از خداوند متعال مسالت می نمایم.

محمد رضا عارف

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.