به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ناطقی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساوجبلاغ گفت: جنایت ها در میانمار علیه مسلمانان لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر غربی است.
وی خاطرنشان کرد: مجامع غربی به خطر اینکه طراز آمار جمعیتی مسلمانان از سایر ادیان جلوتر نزند و مسلمانان درآینده بر جهان حاکم نشوند در هر جایی که بتوانند دست به کشتار جمعی مسلمانان بی گناه می زنند واین نوعی سیاست غربی در تضعیف مسلمین است.
خطیب جمعه ساوجبلاغ در ادامه مجمع تشخیص مصلحت نظام را از مهمترین پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امیداست با مسئولیت آیت الله شاهرودی مجمع همچنان گذشته با تفکرات واندیشه انقلابی و والای امام(ره) به نفع ومصالح مملکت عمل کند.
وی در ادامه به روز خانواده هم اشاره کرد و افزود:این روز به مناسبت 25 ذیحجه نامگذاری شده است. مهمترین مرکز تربیت افراد جامعه خانواده ها هستند، پس هرچه بهتر پرورش یابند، جامعه ای متعالی تر بوجود خواهد آمد.
وی دربخش دیگری به روز بازنشستگان پرداخت وگفت:حرمت وموقعیت بازنشستگان باید درجامعه اسلامیمان حفظ شود چون اینها عمر،جوانی و انرژی خود را برای پیشبرد جامعه صرف کرده اند وسزاوار نیست تا به این افراد به حرمتی شود.
1535/6155خبرنگار:وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.