حمزه اعتماد شامگاه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: با اختصاص این اعتبار و تعهد پیمانکار برق اضطراری ، زایشگاه و اتاق عمل این بیمارستان راه اندازی خواهد شد.
وی گفت: سه متخصص بیهوشی، داخلی و زنان و زایمان سهمیه این بیمارستان است و سایر تخصص ها بصورت پاره وقت در بیمارستان فعالیت می کنند.
فرمانداردیر اظهارداشت: اگر چه در زمان حاضر بخش اورژانس، درمانگاه تخصصی، بستری و داخلی بیمارستان راه اندازی شده، در تلاش هستیم تا کل بخش های بیمارستان فعال شود و مردم بتوانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.
وی گفت: مجموعه نفت در پیوست بخش سلامت همکاری خوبی دارد و امیدواریم این کمک ها بیشتر شود.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر نیز گفت: در بخش تخصصی بیمارستان 56 تخت خوابی این شهرستان از ابتدای راه اندازی 15 هزار بیمار ویزیت شده است.
احمد آخوندی افزود: در زمان حاضر بخش های اورژانس، داخلی، بستری و درمانگاه تخصصی در این بیمارستان راه اندازی شده و به مراجعه کنندگان خدمات خوبی می دهد.
وی گفت: مشارکت افراد خیر و تمرکز درمانی در بیمارستان ضروری بنظر می رسد تا زمینه راه اندازی سایر بخش ها فراهم شود.
بیمارستان 56 تختخوابی دیر با هفت هزار متر مربع زیربنا در 2 طبقه با هزینه 300 میلیارد ریال در اردیبهشت ماه سال جاری توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شده بود که در ابتدای دولت یازدهم 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با تلاش و همت دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/ 6045** خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.