به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری؛ امیرشیر توماج اظهار کرد: بیمارستان صحرایی از هفت تا 9 آذر در محل سالن ورزشی حجاب شهر گمیش تپه فعال بود.
به گفته او در این بیمارستان، پزشکان عمومی، متخصص چشم و بینایی سنجی، اعصاب و روان، داخلی اعصاب، اطفال، داخلی، روانشناس، زنان و زایمان، جراح عمومی، ارتوپدی، قلب، عفونی، اورولوژی، دندانپزشکی، پوست و فوق ریه حضور داشتند و خدمات خود را به اهالی گمیشان ارائه دادند.
وی افزود: علاوه بر این خدمات دارویی و آزمایشگاهی هم توسط بیمارستان صحرایی به بیماران ارایه شد.
توماج با قدردانی از فعالیت های ارزنده و ماندگار دستگاه ها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان گمیشان خاطرنشان کرد: استقرار بیمارستان صحرایی در این شهرستان اقدامی ماندگار و ارزشمند و از جمله برنامه های ویژه هفته بسیج و وحدت در سطح منطقه بوده است.
فرماندار گمیشان همچنین استقرار بیمارستان صحرایی در این گمیشان را در واقع تمرین بحران و حفظ آمادگی، ایجاد و تقویت روحیه ایثار و نوع دوستی بین کادرهای پزشکی و دسترسی آسان و کم هزینه مردم به خدمات پزشکی برشمرد.
شهرستان گمیشان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95 افزون بر 61 هزار و 767 نفر جمعیت دارد و اقتصاد ساکنان آن برپایه کشاورزی، دامپروری و صیادی استوار است.
6204/2729
*تنظیم: علی اصغر تیموریان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.