به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار علی غضنفری روز سه شنبه در جمع بسیجیان بخش کاکی شهرستان دشتی افزود: مردم امروز ب خوبی می‌دانند که نیروهای امنیتی درکشور ایران مقابل آمریکا و استکبارایستادگی کرده و در کیلومترها مرزها هیچ پایگاهی متعلق به استکبار جهانی نیست.
غضنفری، به نا آرامی های اخیر در کشور اشاره کرد و ادامه داد: در این روزها برخی کشورهای عرب در مورد ناآرامی ها در ایران صحبت و آشکار از آشوب گران حمایت می کنند.
وی تاکید کرد: برخی سران کشورهای اروپایی، آمریکا و سازمان‌های جاسوسی و منافقان همه پشت قضیه ناآرامی های اخیر سنگر گرفته‌اند و این هوشیاری بیشتر مردم از هر گروه و جناحی را می طلبد.
غضنفری اضافه کرد: اینها از مطالبات قانونی و مشکلات معیشتی بحق عده ایی سوء استفاده کرده اند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی افزود: امروز نیاز به وحدت و انسجام تمامی گروه‌ها وجود دارد و نباید یک جناح و یا یک گروه خاص را که در درون نظام هستند و شاکله و ساختار نظام را تشکیل می‌دهند، مورد هجمه قرار دهیم .
وی اظهار کرد: باید از اتفاقات سال 1388 درس گرفت و بدانیم که هر جا انتخاباتی رخ می‌دهد و پس‌ از آن آشوبی صورت می‌گیرد رد پای آمریکا در آن آشوب‌ها دیده می‌شود.
وی یادآور شد: به برکت روحیه انقلابی و خون شهدایی که تقدیم این انقلاب و نظام کردیم، این اقدامات که برای تضعیف این انقلاب و نظام صورت می‌گیرد با حمایت های مردم خنثی خواهد شد.
غضنفری، به امنیت بسیار خوب ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ایران تنها کشور منطقه است که امنیت و آرامش درآن حاکم است و باید این هدیه الهی را قدر بدانیم و آن را بخوبی حفظ و استحکام بخشیم.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.