به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های این هفته شهرستان آشتیان در مصلی آیت الله دانش افزود: موشک های ایران تهدید برای هیچ کشوری نیست بلکه ابزاری دفاعی است.
وی گفت : توان دفاع موشکی ایران عامل بازدارندگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است و این حوزه باید حفظ و تقویت شود.
امام جمعه شهرستان آشتیان با تمجید از سردار سرفراز اسلام سردار سلیمانی گفت : اقتدار ایران به جایی رسیده است که یکی از سردارانش با این کیفیت در برابر دشمن با صلابت پاسخ می دهد و این درحالی است که قبل از انقلاب اگر آمریکا به کشوری تشر می زد آن کشور عقب نشینی می کرد و این اقتدار مولود و دستاورد نظام اسلامی است.
حجت الاسلام نیشابوری در بخش دیگری از سخنانش بر تقویت روحیه استکبار ستیزی تاکید کرد و ادامه داد: پیامبران و انبیاء الهی استکبارستیز بودند و در برابر جنایات مستکبران زمان خود سکوت نکردند.
وی با تبریک روز دانشجو (16 آذرماه) افزود: روز دانشجو روز مبارزه با آمریکاست و اشغال لانه جاسوسی با اعتقاد روحیه استکبارستیزی انجام شد.
امام جمعه آشتیان ضمن محکومیت تصمیمات سخیفانه ترامپ گفت: ملت ایران نفرت و انزجار خود را از آمریکا مستکبر و رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام می کند و فلسطین بسیار بزرگتر از آن است که با تصمیمات ابلهانه کسانی مثل ترامپ تغییر کند و قدس تا ابد پایتخت فلسطین خواهد ماند.
حجت الاسلام نیشابوری اظهار کرد: قدس تا نابودی غده سرطانی صهیونیست شاهد فریاد ملت ها و حضور آنها در صحنه برای دفاع از قدس خواهد بود و فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا امروز در سراسر ایران اسلامی و کشورهای اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت.
نمازگزاران آشتیان پس از آیین عبادی و سیاسی جمعه با شرکت در راهپیمایی ضد آمریکایی - صهیونیستی خشم و انزجار خود را از تصمیم اخیر آمریکا و اسرائیل اعلام کردند.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.