نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا به عنوان دشمن ایران، هرگز خیرخواه ایران نمی شود، افزود: مردم ایران باید انسجام و وحدت ملی داشته باشند.

 

شهاب الدین بیمقدار در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه روز 13 آبان  نشانگر دشمنی دیرینه آمریکا با ایران است، اظهار کرد: رژیم پهلوی در سال 57، دانشجویان انقلابی را به شهادت رساند و همزمان با سالگرد شهادت آنها،  دانشجویان پیرو خط امام (ره) لانه ی جاسوسی آمریکا را در سال 1358 تسخیر کردند.

 

وی افزود: در حال حاضر آمریکا روی وضعیت اقتصادی کشور تمرکز کرده، چرا که با امتحان توطئه های مختلف پی برد که نمی تواند حریف ایران شود، به همین دلیل از طریق مصوبه های نادرست می خواهد اقتصاد ما را تحت فشار قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: مردم باید در مقابل فشارهای اقتصادی با یکدیگر متحد و بسیج شوند و مسئولان نیز راه حل های صحیح را به مردم ارائه دهند.

 

وی با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در مقابل آمریکا ایستادگی کنیم باید اقتصاد کشور را رونق بخشیم، تصریح کرد: ما اگر می خواهیم با آمریکا مبارزه کنیم، می توانیم با حضور  نمادین در راهپیمایی ها، اتحاد خود را  به جهان نشان دهیم ولی با گره کردن مشت و فریاد مرگ بر آمریکا مشکلات حل نمی شود، باید وضعیت اقتصادی خود را بهبود بخشیم.

 

بیمقدار با بیان اینکه ما با شعارهایمان در راهپیمایی 13 آبان نشان می‌دهیم که مخالف آمریکا هستیم، گفت: ولی باید در عرصه اقتصاد نیز وارد میدان شویمف برای نمونه زمانی که تابلو فرش ما در کاخ آمریکایی ها نصب شود یعنی بر آمریکا پیروز شده ایم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.