به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جمع شماری از مدیران زنجان افزود: مطالبات و حل مشکلات جامعه و مردم، منطقی و واقعی است و رفع مشکلات معیشتی، اقتصادی و بحث بیکاری در دستور کار نظام اسلامی قرار دارد.
وی یادآورشد: بسیاری از این بحث هایی که از سوی مردم مطرح می شود، درست و منطقی است و همه هم دست به دست هم داده اند که به نحوی این مشکلات برطرف شود.
درویش امیری اظهار کرد: تمام مسئولان در تمام قوا و بخش هایی که در اداره جامعه و کشور مسئولیت دارند، باید مشکلات مردم را بپذیرند و برای حل آن اهتمام و تلاش کنند که امید به آینده و نشاط مردم به خصوص جوانان را فراهم شود.
استاندار زنجان گفت: اگر مردم گلایه و اعتراضی دارند باید منطقی بیان شود و با علت های به وجود آمده این مشکلات عاقلانه و منطقی برخورد و اظهار نظر کنیم.
وی خاطرنشان کرد: امروز روز تسویه حساب سیاسی نیست و به وحدت و انسجام اجتماعی نیاز دارد.
درویش امیری تاکید کرد: امروز بیش از گذشته باید با وحدت و انسجام تحت زعامت رهبری فضایی را فراهم کنیم که همه در کنار هم در کمال آرامش و آسایش و به دور از مشکلات زندگی درستی را برای مردم فراهم سازیم.
استاندار زنجان گفت: همه باید هوشیار باشند تا طرح مطالبات مورد سودجویی دشمنان و عده ای قرار نگیرد که امنیت و آرامش جامعه را می خواهند به هم بزنند.
وی تصریح کرد: میانگین سنی دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر در زنجان و سایر استان ها زیر 25 سال است.
درویش امیری اضافه کرد: از خانواده ها تقاضا دارم که مراقب فرزندان خود باشند و جوانان و نوجوانان مورد سوء استفاده اهداف عده ای در داخل و خارج از کشور قرار نگیرند و فرزندان خود را دستاویز دیگران قرار ندهند.
استاندار زنجان گفت: ابراز مطالبات و اعتراض با اغتشاش، بی نظمی، بی انضباطی و تخریب اموال مردم، عمومی و دولتی سازگاری ندارد و اگر ما مطالباتی داریم، اعتراضی وجود دارد می توان منطقی آن را طرح کرد و نه آنکه بخواهیم با تخریب اموال عمومی و به هم ریختن نظم و آسایش اجتماعی برای دیگران، مطالبات را مطرح کنیم.
وی ابراز کرد: از متانت و اقتدار و تلاش نیروی انتظامی صمیمانه تشکر می کنم که تاکنون مشکل آنچنانی ایجاد نشده و طبیعی است.
درویش امیری افزود: پلیس باید مراقب اقتدار و آسایش اجتماعی باشد و از هر نوع هرج و مرج جلوگیری کند.
استاندار زنجان گفت: از حضور مردم انقلابی و متدین در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی که روز گذشته تجمع داشتند، تشکر می کنم.
وی اظهار کرد: تاکید می کنم، ما نیاز به وحدت، انسجام، همدلی و برابری داریم و نگذاریم عده ای فرصت طلب، همدلی و وحدت عمومی جامعه را هدف قرار دهند و به هم بریزند و بتوانیم با توان بیشتر برای حل مشکلات مردم، گام های اساسی تری را برداریم.
3001/6085
خبرنگار: مینا افشاری ** انتشار: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.