فرماندار تالش بیان کرد: نقش نیروهای انتظامی در ایجاد احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار موثر و قابل توجه است.

به گزارش ایلنا از تالش، مراسم صبحگاه مشترک نیروی های نظامی و انتظامی شهرستان تالش با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نظام جمهوری اسلامی در راس شهدای نیروی انتظامی هفته ی ناجا را به همه ی خدمتگزاران صدیق این عرصه تبریک گفت وافزود: بخش بزرگی از امنیتی که امروز شاهدش هستیم مدیون خون پاک شهدای این سرزمین هستیم که در پیشبرد اهداف کلی نظام و حفظ امنیت سرزمینشان از جان خود گذشتند و همواره یاد و خاطره شان را گرامی می‌داریم.

فرماندار تالش به تلاش‌های بی دریغ  نیروی انتظامی از ابتدای انقلاب تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا برخورد با گروه های معاند و سرسپرده ضدانقلابی و حفظ امنیت اخلاقی اجتماعی جامعه تا به امروز همواره شاهد تلاش و اهتمام نیروهای انتظامی در برقراری مستمر امنیت و ارامش جامعه بوده ایم که جای بسی قدردانی دارد.

فرماندار ضمن تشکر از تلاش‌های سرهنگ اسماعیلی فرمانده نیروی انتظامی تالش و همکارانشان در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: بین ایجاد امنیت در شرایط خاص و مناسبت های ویژه با ایجاد احساس امنیت در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و .. در بین مردم جامعه تفاوت بسیار است.

وی ادامه داد:برقراری احساس امنیت در جامعه به نوعی یک امنیت نامحسوس محسوب می شود و خوشبختانه نقش نیروهای انتظامی در ایجاد این احساس امنیت و آرامش در سطح جامعه بسیار موثر و قابل توجه است.

مهدوی با بیان اینکه رضایت مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی نشانه تلاش بی دریغ نیروهای انتظامی است، خطاب به خادمین ناجا گفت: اجرا، حرکت و رشد بسیاری حرکت‌ها و فعالیت های مهم در جامعه که منجر به پیشرفت و آبادانی کشور می شود، منوط به تلاش‌های بی‌منت شما عزیزان است و امیدواریم با استمرار این خدمات بی وقفه و امیدبخش همواره شاهد برقراری نظم و امنیت و آرامش در کشور عزیزمان باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.