به گزارش خبرگزاری خبر انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام "محمدعلی نکونام" در دیدار با سردار "غلامعباس غلامزاده" و معاونان و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته ناجا با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی گفت: شما کار بسیار ارزشمندی انجام می دهید که همانا تأمین امنیت است تلاش کنید کار مردم را حل کنید و گره گشا باشید که ثواب بسیار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از داشتن خلوص نیت در انجام مأموریت های سازمانی گفت و افزود: اگر شما خلوص نیت داشته باشید، پاداش آن را در این دنیا و در آخرت خواهید گرفت.

"وی" با اشاره به اینکه خدمت به مردم مانند ایمان است، افزود: یکی از خدمات زیر بنایی و زیر ساختی جامعه سالم خدمات امنیتی است که مردم با آرامش به امور روز مره خود رسیدگی کنند و عزیزان ما در نیروی انتظامی بدون هیچ چشم داشتی در راه امنیت، از جان خود گذشته اند که خود نشانه جهاد فی سبیل الله است.

حجت الاسلام "محمدعلی نکونام" با بیان اینکه خدمت برای رضای خدا عبادت است و خداوند تعالی اجر و ثواب خاصی برای خدمتگزاری به مردم قرار داده است گفت: نیروی انتظامی سرباز و بازوی ولایت است.

"نکونام" افزود: وجود امنیت پیش شرط مهم ثمر بخشی فعالیت های اجتماعی، آموزشی، علمی و فرهنگی بوده و بدون این نعمت بزرگ و ارزشمند رشد و شکوفایی مقدور نمی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه امنیت مطلوب کشور باید به مردم تبیین شود، تصریح کرد: برای تامین امنیت کشور هزینه های زیادی شده است و این امنیت باید به مردم تبیین شود چرا که امروز به برکت انقلاب و به برکت هدایت و رهبری های مقام عظمای ولایت ، ما مفتخر هستیم که مردم ما در بهترین وضعیت امنیتی زندگی می کنند.

امام جمعه شهرکرد در پایان بیان داشت: نیروهای پلیس به برکت نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا از پاک ترین، ولایی ترین و ارزشی ترین نیروها هستند که در گوشه و کنار کشور جمهوری اسلامی و در راستای برقراری نظم و امنیت جان خویش را فدای آرمان های نظام جمهوری اسلامی می کنند و بصورت مظلومانه ای شهید می شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 760098
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.