به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین لطف اله عبدالهی عصر پنجشنبه در دیدار فرمانده و کارکنان انتظامی رضوانشهر که به مناسبت هفته ناجا در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است.
وی ادامه داد: داشتن امنیت پایدار مرهون تلاش های شبانه روزی و زحمات پرسنل انتظامی است که در ایام مختلف و تعطیلات، این نیروها آسایش خود را برای حفظ امنیت در جامعه فدا می کنند.
حجت الاسلام عبدالهی ضمن اظهار رضایتمندی از وضعیت امنیت در رضوانشهر بیان کرد: در راستای زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و دیگر دستگاه های امنیتی، وضعیت امنیتی شهرستان رضوانشهر مناسب است.
وی رضایت مردم را هدف اصلی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی دارای بیشترین ارباب رجوع است و ماموران انتظامی با صبر، متانت و در راستای تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری می توانند به مردم و جامعه خدمت رسانی کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر ادامه داد: نیروی انتظامی بهترین پشتیبان برای مردم است و مردم باید به این نیرو افتخار کنند و در برقراری امنیت نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت الاسلام عبدالهی همچنین با اشاره ماه محرم و اقدامات خوب فرماندهی انتظامی این شهرستان در برقراری نظم و امنیت برای هیأت های عزاداری گفت: طی شب های دهه اول ماه محرم و در روز تاسوعا و عاشورای حسینی، شاهد اقدامات بسیار خوب نیروی انتظامی در سطح شهرستان بودیم.
همچنین در ابتدای این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر به مناسبت هفته ناجا گزارشی از عملکرد این نیرو ارایه کرد.
سرهنگ مجید حسینی ضمن اشاره به شعار هفته ناجا در سال جاری تحت عنوان پلیس برای امنیت، امنیت برای همه گفت: نیروی انتظامی از مهمترین و اصلی ترین نهاد و حافظ نظم و امنیت پایدار در جامعه است که تمام تلاش و توان خود را برای برقراری امنیت پایدار در جامعه به کار بسته است.
وی افزود: پلیس نقطه عطفی برای توسعه خدمت رسانی به افرادی است که تمامی عمر خود را صرف حمایت از جان و مال مردم کرده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.
وی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، قرائت پیام مهر در مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش، حضور فرماندهان و مسئولان انتظامی در مدارس و مساجد، ملاقات عمومی با مردم، همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک، ارائه خدمات مضاعف به مردم در طول این هفته، بازدید دانش آموزان از واحد های انتظامی و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی ویژه کارکنان از جمله برنامه های نیروی انتظامی طی این هفته است.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7293 / 2007
خبرنگار: مهرعلی گواهی**انتشاردهنده: کبیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.