به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به مناسبت گرامیداشت 9 دی در اجتماع مردم استان بوشهر افزود: اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که تنها در سایه وحدت ملی اتفاق می افتد.
وی با تاکید براینکه زمان رقابت های انتخاباتی تمام شده است ادامه داد: امروز برای برطرف کردن مشکلات و گره های اقتصادی جامعه همه باید به دولت کمک کنند.
رئیسی بیان کرد: حل مشکلات اقتصادی جامعه مختص هیچ جناحی نیست و برای برطرف کردن این مشکلات باید مصمم و متحد بود.
وی اظهارکرد: امروز خواست مردم، جوانان و اقلیم های مختلف برطرف کردن مشکلات اقتصادی، معیشتی و ایجاد کسب و کار است.
رئیسی بیان کرد: مردم باید احساس کنند گرهی از مشکلات آنها باز شده است که در این زمینه همگان باید دولت را در انجام وظیفخ خود برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کمک کنند.
وی یادآور شد: امروز دشمن قصد دارد از این موج حق خواهی و مطالبه گری مردم به نفع خود بهره ببرد که باید مردم نسبت به این فتنه گری دشمن هوشیار باشند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن با القای شعارهای هنجار شکن و تحلیل های نابجا تلاش دارد از این خواسته بحق مردم به نفع خود بهره برداری کند.
رئیسی با اشاره به اطلاعیه وزارت امور خارجه آمریکا در باره هنجار شکنی ملت ایران گفت: ملت ایران شما را می شناسند و نه لبخند شما ما را خشنود و نه خشم شما ما را می ترساند و از مسیر انقلاب باز می دارد.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب درباره برطرف کردن مشکلات اقتصادی یادآور شد: ملت ایران ملتی توانمند است و مسئولان باید به این قدرت و توانایی ملت ایمان و اعتماد داشته باشند.
وی بیان کرد: دولت با پشتوانه این ملت و منابع موجود می تواند مشکلات اقتصادی جامعه را حل کند.
وی تاکید کرد: همانطور که ایران در عرصه سیاسی، نظامی، فناوری و اطلاعات و هوا و فضا دشمن را ناامید کرد باید در عرصه اقتصاد نیز با غلبه بر مشکلات دشمن را مایوس کند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن تاکنون مشکل هیچ امتی را حل نکرده است و مشکلات کشور تنها با عنایت خدا و اعتماد به ملت حل می شود.
وی یادآور شد: ملت ایران بویژه جوانان این سرزمین با هوشیاری و بصیرتی که دارند اجازه نمی دهند خواسته بحق آنان مورد سوء استفاده دشمن قرار گیرد و آنان را از مسیر حق خواهی خود منحرف کند.
وی با تاکید بر دشمن شناسی و دشمن ستیزی گفت: مردم ایران همانند اول انقلاب پای این نظام و درحمایت از دولتمردان برای برطرف کردن مشکلات کشور ایستاده و اجازه نمی دهند دشمن به این سرزمین آسیبی وارد کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخلاف کشورهای دیگر که مولفه های قدرت آنها زور و سلاح، خزانه های مالی و وابستگی به قدرت های بزرگ است در ایران این مولفه ها شامل مردم باایمان، رهبری و مدیریت جامعه اسلامی و برخورداری کشور از جوانان است.
رئیسی اضافه کرد: آنچه دشمن را وادار به عقب نشینی و توقف کرده حضور هوشمندانه مردم ایران در عرصه های مختلف است.
وی اظهار کرد: پیشرفت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی در گرو داشتن رهبری مقتدر و آشنا به مسائل سیاسی، اجتماعی و اهل تصمیم گیری به هنگام است.
وی در باره پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی گفت: کشور ایران افزون بر داشتن نیروی مسلح مقتدر دارای مردم و بویژه جوانانی است که برای رویارویی با دشمن سر از پا نمی شناسند و اهل خطر هستند.
وی یادآور شد: هوشیاری، بیداری، معرفت و بصیرت مردم تاکنون جلو هجمه ها و شیطنت های دشمن را گرفته است.
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت داشتن چشم دل گفت: دشمن در طول تاریخ برای رسیدن به مقاصد پلید خود همواره سوار بر جهل مردم شده و امروز ایجاد جریان داعش و تکفیری ها در نتیجه این امر است.
وی اضافه کرد: جریان داعش با تابلوی توحیدی وارد شد ما آنهایی که بصیرت داشتند فهمیدند که پشت این جریان رژیم صهیونیستی و آمریکاست.
رئیسی با بیان اینکه فتنه راه را غبارآلود و شناخت را سخت می کند، گفت: آنانی که اهل بصیرتند قطب نمای زندگی آنها در مسیر بصیرت است.
وی با اشاره به فتنه سال 1388 و بیان طرح تقلب در انتخابات گفت: امروز دشمن برای جدا کردن مردم از نظام، اعتماد ملت را نشانه گرفته است.
رئیسی اضافه کرد: دشمن با ترفندهای مختلف در زمینه ایجاد بی اعتمادی این سرمایه و پایگاه بزرگ اجتماعی نظام را که مردم هستند، هدف قرار داده است.
وی یادآور شد: در مقابل این فتنه ها مردم در 9 دی سال 1388، با هر سلیقه سیاسی و تنها با در دست داشتن 2 عکس امام راحل و رهبر معظم انقلاب با شعارهای وحدت بخش و با به نمایش گذاشتن انسجام ملی حماسه بزرگی خلق کردند.
رئیسی گفت: با وجود اینکه دشمن تمام سفارتخانه های خود را برای پناه دادن به مردم آماده کرده بود ولی مردم با لبیک به سخن رهبر معظم انقلاب و بصیرت آفرینی ایشان به صحنه آمدند و در این روز شکوهی از وحدت ملی به نمایش گذاشته و آتش فتنه را خاموش کرد.
وی اضافه کرد: جریان فتنه هیچگاه تمام شدنی نیست و مردم باید همواره با بصیرت زندگی کنند چون فتنه های جدیدی در راه است.
رئیسی بیان کرد: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال سوء استفاده از موقعیت ها هستند که در این مسیر باید فتنه های جدید را شناخت و ایستادگی کرد.
در پایان این آئین مردم با سردادن شعارهای 'مرگ برفتنه گر'، ' مرگ براسرائیل'، 'مرگ برآمریکا' از مصلای نماز جمعه بوشهر تا میدان قدس راهپیمایی کردند و این روز مهم را گرامی داشتند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.