به گزارش ایرنا،آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود:جهالت در ریشه وجودی و خیانت در سیره رفتاری اتحادیه عرب نهفته است.
وی یادآورشد: اتحادیه عرب حزب الله لبنان را که در خط مقدم دفاع از سرزمین های اسلامی قرار دارد تروریسم خوانده و این در حالی است که خودشان مردم مظلوم یمن را به خاک و خون کشیده اند.
صفایی بوشهری ادامه داد: اتحادیه عرب باید بداند که ذوالفقار حضرت علی (ع) در دست ایران و حزب الله است و چنانچه خطایی از آنها سر بزند برای همیشه پشیمان می شوند.
امام جمعه بوشهرگفت: مردم مسلمان ایران تمامی کسانی را که زیر بیانیه اتحادیه عرب برای تروریسم خواندن حزب الله و ادعای دخالت ایران را در منطقه امضا زده اند را هم پیمان با رژیم اشغالگر قدس می داند.
وی همچنین با اشاره به شکست آمریکا در جریان تشکیل گروه های تکفیری و حمایت از آنها گفت: آمریکا تمام توان و اعتبار خود را برای تشکیل گروه های تکفیری و بویژه داعش گذاشت تا بتواند خط مقدم مقاومت و جهان اسلام را نابود کند ولی بر خلاف هدف آنها کشورهایی چون سوریه، لبنان، ایران و عراق به قدرت بیشتری در منطقه دست یافتند و خودش و متحدان آن نیز جایگاه شان تنزل پیدا کرد.
وی دربخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع بسیجیان افزود:بسیج هدیه آسمانی خدا برای انقلاب اسلامی ایران است و این نهاد مقدس در تمامی صحنه های سرنوشت ساز انقلاب حضوری پررنگ داشته است.
وی با اشاره به هفت آذر روز نیروی دریایی ارتش اظهارداشت: نیروی دریایی ارتش در جغرافیای ملی و آبراهه های بین المللی نقشی راهبردی و تعیین کننده دارد که این نقش آفرینی آنها جای تقدیر و قدردانی دارد.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.