مولوی محمدعلی شهنوازی روز پنجشنبه با تبریک پیروزی بزرگ جبهه مقاومت اسلامی در مقابل دشمنان داعشی و تکفیری افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و سران خودفروخته کشورهای اسلامی با فتنه داعش می خواستند اسلام عزیز را نابود کنند که خداوند را شکرگذار هستیم با همکاری مردم ایران، سوریه و عراق دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی افزود: ضربه ای که داعش در سالهای اخیر به اسلام وارد کرد، جبران ناپذیر بوده و سالها باید تلاش شود که آثار فتنه داعش در جامعه اسلامی ترمیم شود.
وی تصریح کرد: مجاهدان راه اسلام در ایران با تدابیر هوشمندانه توانستند با دشمنان داعشی مقابله کنند و موفقیت به دست آمده نتیجه تصمیم های درست سردار سلیمانی به عنوان یک سرباز فداکار و تابع دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: بسیار خوشحال هستیم که دشمنان اسلام با حمایت از داعش نتوانستند به نتیجه دلخواه خود برسند و هم اینک با شکست جبهه تکفیری و تروریستی ضربه سختی به دشمنان قسم خورده ایران و مسلمانان دنیا وارد شده است.
مولوی شهنوازی افزود: ضربات داعش به اسلام را مردم قهرمان سوریه و عراق و مردم شهید پرور کشورمان درک و احساس کرده اند زیرا خسارات فراوان جانی و مالی به خود دیده اند.
وی بیان کرد: پایان داعش فرصتی ارزشمند برای نمایش اتحاد و همدلی امت اسلامی و کمک به تقویت جبهه مقاومت و نجات مسلمانان و ملتهای مظلوم از چنگ ظالمان است.
وی افزود: شمشیر فتنه داعش در منطقه به خون زنان، کودکان و جوانان مسلمان و غیرمسلمان آلوده بود و این گروه تکفیری جنایت های بی رحمانه ای را در حق کشورهای اسلامی انجام داد.
به گزارش ایرنا سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، روز سه شنبه با ارسال نامه ای به محضر حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان داعش را اعلام و این پیروزی را تبریک گفت.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.