به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت گناوه روز دوشنبه به نقل از حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با سرپرستان شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان این شهرستان افزود: تجهیز بیمارستان به دستگاه ام آر آی یکی از نیازهای مبرم این شهرستان است که دراین زمینه پیگیری انجام شده و مدیران حوزه سلامت شهرستان نیز دنبال این مطالبه بحق مردم باشند تا بزودی شاهد تجهیز آن باشیم.
وی اضافه کرد: با یک مدیریت خوب و تغییر دیدگاه ها اعتماد مردم به حوزه سلامت این شهرستان بیشتر می شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: امکانات رفاهی برای متخصصان باید فراهم و پرداخت بموقع حقوق پزشکان و کارکنان در اولویت قرار گیرد.
سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: در برنامه مدیریتی از کارکنان خواسته شده بهترین خدمات را همراه با تکریم ارباب رجوع ارایه دهند.
محمد بازیاری افزود: فعال کردن کارگروه های مختلف از جمله در عرصه سلامت و پسماند در دستور کار قرار گرفته و اتاق فکر سلامت نیز تشکیل شده است.
سرپرست بیمارستان امیرالمومنین(ع) گناوه گفت: از بدو مسئولیت تلاش و پیگیری های خوبی در زمینه بهبود و ارتقای سلامت مردم این شهرستان انجام شده که جذب پزشکان متخصص توانمند و متعهد بخشی از آن است.
شهرام جلال پور افزود: به منظور رفاه و کوتاه کردن مسیر بیماران به بیمارستان، کلینیک امام خمینی (ره) در شهر نیز با تعرفه دولتی بزودی راه اندازی خواهد شد.
شهرستان گناوه با 105 هزارنفر جمعیت در 100 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.