به گزارش ایرنا، رضا عوض پور روز چهارشنبه در نشست با مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر افزود: آب از اساسی ترین مسائل این استان است و به فراخور این اهمیت 100 تا 150 میلیارد ریال دیگر تا پایان سال به این میزان اعتبار افزوده می شود.
وی در ارتباط با روند اجرای پروژه های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بیان کرد: طرح های این شرکت اکنون با روند مناسبی در دست اجراست و روند پیشرفت آنها براساس گزارش های رسیده از برنامه زمانبندی جلوتر است.
عوض پور گفت: برای سال جاری 400 میلیارد ریال اعتبار به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر اختصاص یافته که با این میزان تخصیص اعتبار می توانیم شاهد اقدامات بسیار شایسته ای در این حوزه باشیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: در تابستان که همواره با تنش آبی در استان بوشهر روبرو بودیم با مدیریت خوبی که توسط شرکت یاد شده صورت گرفت بحران کم آبی استان به نحو بسیار مطلوبی مدیریت شد.
عوض پور بیان کرد: در این ارتباط انتظار می رود شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از هم اکنون برای فصل کم آب تابستان برنامه ریزی کند تا با چالشی در زمینه تامین آب روستائیان روبرو نشویم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر افزود: این سازمانآمادگی دارد تا با تعامل و همکاری بیش از پیش با شرکت و آب و فاضلاب روستایی در تامین آب پایدار مشترکان خانگی روستاهای استان نقش تاثیرگذاری ایفا کند.
وی ادامه داد: در شرکت یاد شده اقدام بسیار خوبی که بتازگی صورت گرفته مدیریت مصرف و پایش اندازه گیری آب مصرفی مشترکان خانگی است که این مهم در افزایش میزان پایداری آب مشترکان نقش تاثیرگذاری داشته است.
عوض پور اظهار داشت: با توجه به موفقیت آمیز بودن تجربه فعالیت مجتمع آبرسانی شهید زنده بودی تنگستان که مدیریت مصرف و پایش آن بطور آنی و بسیار مطلوبی صورت می گیرد گسترش این طرح به همه روستاهای استان می تواند باعث افزایش رضایت ساکنان روستاهای استان بوشهر در موضوع تامین آب موردنیاز آنها باشد.
وی ادامه داد: استان بوشهر در بسیاری از شاخص ها از جمله درمان، آموزش، شبکه های اصلی راه، برق و زیرساخت های ورزشی استاندارد از وضعیت میانگین کشوری فراتر است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.