عباسعلی زنده بودی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون 39 موافقت نامه اصولی با ظرفیت 60 هزار تن ماهی برای اجرای طرح های پرورشی ماهی در قفس در این استان صادر شده و برای متقاضیان محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
وی بیان کرد: تاکنون هفت پروانه تاسیس در استان بوشهر صادر شده که از این شمار چهار واحد به بهره برداری رسیده و سه طرح دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: با بهره برداری از واحدهای جدید ظرفیت تولید پرورش ماهی در قفس استان بوشهر از 2 و هزار و 400 تن به 10 هزار تن افزایش می یابد.
زنده بودی یادآورشد: 30 نفر از متقاضیان پرورش ماهی در قفس استان درحال انجام کارهای بانکی برای دریافت تسهیلات هستند که در این راستا همکاری بانک های عامل ضروری است .
وی اظهارداشت: تا پایان سال جاری2 کارخانه فرآوری محصولات آبزی و همچنین یک واحد پرورش ماهی های زینتی در استان بوشهر در سال آینده به بهره برداری می رسد.
زنده بودی همچنین با اشاره به برنامه ریزی برای احداث شهرک شیلاتی کره بند ادامه داد: در این شهرک واحدهای کوچک به متقاضیان پرورش میگو واگذار می شود که جامعه هدف واگذاری این واحدها سرمایه گذاران خرد و روستاییان هستند.
وی گفت: 35 میلیارد ریال اعتبار برای احداث زیرساخت های این شهرک نیاز است که با تامین این مبلغ 100 فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
زنده بودی ادامه داد: در قالب این طرح هر 1.5 هکتار به یک نفر واگذار می شود.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.