به گزارش ایرنا، حمیده سراجی روز شنبه در نشست با روسای صنوف این شهرستان افزود: طرح های کارورزی و مهارت آموزی در محیط کار واقعی به فرد اجازه می دهند بهترین نتیجه گیری ها را درباره ارتباط احتمالی خود و یک زمینه شغلی انجام دهد که در این ارتباط صنوف می توانند اثرگذار باشند.
وی اضافه کرد: طرح کارورزی ابزاری برای تبدیل آموزش های تئوری به دوره های کارآموزی عملی و گامی در راستای ایجاد پیوند بین مراکز علمی با محیط های صنعتی و تولیدی است.
وی حفظ و تثبیت اشتغال موجود از طریق مهارت آموزی و پیوند میان دانشگاه و صنایع را از اهداف طرح کارورزی و مهارت آموزی عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح ها از سوی کارآفرینان شهرستان می تواند گام موثری در راستای توسعه فرهنگ کار شایسته، فعالیت های کارآفرینی، جبران خلا و فقدان مهارت فنی دانش آموختگان دانشگاهی و افراد جویای کار داشته باشد.
سراجی اظهار کرد: تعامل با اتحادیه ها و اصناف برای رسیدن به اهداف کارآفرینی و برقراری ارتباط صحیح کارآموزان با محیط واقعی کار مفید و کارساز است.
سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گناوه گفت: در سطح کیفی وکمی آموزش های فنی و حرفه ای در بخش اصناف واتحادیه ها از قابلیت و امکانات آموزشی طرفین می توانیم به خوبی بهره برداری کنیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 2 مرکز آموزش فنی وحرفه ای دولتی برادران و خواهران است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.