به گزارش ایرنا، عباس حقیقی روز شنبه در نشست با مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان افزود: برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی اولین اقدام و موثرترین گام در مسیر توانمندی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است.
وی هدف از ارایه آموزش به مددجویان را ایجاد مهارت و توانایی برای احراز شغل و یا افزایش مهارت در حرفه ای خاص دانست و اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به مددجویان باعث توانمندسازی آنان در حرفه‌های گوناگون و دستیابی به شغلی پایدار و درآمدزا و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی می شود.
حقیقی، توسعه آموزش‌های مهارتی را در همه بخش‌ها از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: دوره‌های آموزشی مورد نیاز مددجویان امداد بسته به ظرفیت مراکز آموزشی در هر شهرستان‌ و بر اساس نیاز سنجی انجام شده توسط اداره کل کمیته امداد استان بوشهر برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه نیز گفت: توانمند سازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش این نهاد از اقدام های خوب سال گذشته بود که با همکاری آموزش و فنی و حرفه ای انجام شد.
مراد شمس الدینی به نقش آموزش های مهارتی در اشتغال و کار آفرینی اشاره کرد و افزود: مددجویان کمیته امداد با فراگیری آموزش های مهارتی زمینه اشتغال خود را فراهم و از این طریق امکان ورود افراد بسیاری برای وارد به بازار کار فراهم می شود.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه تعداد زیادی از افراد با گذراندن دوره آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای منجر به اشتغال و خودکفایی خانواده های آنان شده است، خواستار توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته شهرستان شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.