به گزارش ایرنا،حجت الاسلام عیسی راستگو در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به مواضع خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه و تروریستی خواندن این نهاد مقدس افزود: طرحهای تحریمی استکبار جهانی بر علیه ایران اسلامی صنایع دفاعی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی با هدف ضربه زدن به نیروهای مسلح را شامل می شود.
وی تصریح کرد: طرح تحریمی جدید آمریکا شامل همه کسانی که به نوعی با جمهوری اسلامی در تماس هستند را شامل و از سفر به آمریکا منع می شوند.
راستگو با بیان اینکه آمریکائیها نهاد مقدس سپاه وحامیان آن درخاورمیانه (حماس ونیروهای مردمی عراق) به حمایت از تروریست درلیست تحریها قراردادند افزود: این اقدام خصمانه آمریکا برعلیه سپاه پاسداران نشات گرفته از نقش اثر گذار سپاه در خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی در خاورمیانه است.
امام جمعه اهرم گفت: در این شرایط حساس مسئولان باید متحد و همدل برای دفاع ازامنیت ملی کشور از نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کنند.
وی بیان کرد: تمام نیروهای آمریکا درتیررس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارند و در مقابل هرگونه تجاوز از سوی آنان تبعات جبران ناپذیری برای آمریکائیها به دنبال دارد.
راستگو در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان شهر اهرم گفت: مسئولانی که به تازگی مسئولیت قبول کرده اند نباید با آبروی شهر و مردم بازی کنند در 10 سال گذشته خون دلها خورده شده تا هویت فرهنگی این شهر زنده شود.
امام جمعه اهرم افزود: امروز شهر اهرم با علم الهدی اهرمی، معتقد اهرمی و بزرگان دیگر شناخته می شود و اگر هم کسی خواست ازمسئولان مطالبه گری داشته باشد وخواسته ومشکلات شهر را انعکاس دهد عاقلانه رفتار کند.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.