به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری ، افزود : تهمت بستن تروریستی به سپاه پاسداران و افترا به مسئولان بلند پایه نظام از جمله این توطئه ها به سردمداری آمریکاست.
وی با تمجید از اظهارات رئیس جمهوری در باره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسخگوئی وی به اتهامات تروریستی علیه این نهاد انقلابی ، گفت : استکبار جهانی با اینگونه شیطنت ها نمی تواند تعامل و دوستی بین مردم و نظام را از بین ببرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره با حضور سپاه پاسداران در همه عرصه ها در 38 سال اخیر و روحیه شهادت طلبانه اعضای این نهاد خدوم ، افزود : آنان فرزند عاشورا و غدیر بوده و بجز خدمت به نظام الهی و مردم در کارنامه اشان مشاهده نمی شود.
وی ادامه داد : عشق و پیوند بین مردم ، روحانیت و سپاه پاسداران ناگسستنی است و آمریکا با اینگونه تهمت ها بار دیگر بر دروغ گویی خود صحه گذاشت.
خطیب جمعه ساری دشمنی آمریکا با سپاه پاسداران را واضح و علنی دانست و گفت : شیطان بزرگ داعش را برای بیش از 20 سال ساماندهی کرد در حالی که این گروهک جنایتکار پس از 2 سال به دست رزمندگان سپاه تقریبا منهدم شد.
او یاد آور شد : آمریکا پس از شکست های پی در پی هم اینک به فکر تجزیه کشورهای منطقه افتاده که توطئه همه پرسی کردستان عراق یکی از آنها بود.
طبرسی گفت : باید در مقابل عظمت مدیریت رهبر معظم انقلاب سر تعظیم فرود آوریم زیرا در حال حاضر حتی آنانی که طرفدار مذاکره با آمریکا بودند بر حقانیت ، درایت و جهان بینی حضرت آیت الله خامنه ای و نیز دروغ گویی شیطان بزرگ ایمان آوردند.
وی همچنین با اشاره به پایان هفته نیروی انتظامی از این نیرو برای ایجاد امنیت پایدار در کشور قدردانی و خاطر نشان کرد : به گفته فرماندهان نیروی انتظامی همکاری و هماهنگی مردم با این نهاد در برقراری امنیت بسیار موثر بوده است.
او از مردم به خاطر برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان در سراسر کشور قدردانی کرد و گفت : به یمن وجود نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) آیین تاسوعا و عاشورای حسینی در امنیت کامل در کشور برگزار شد.
خبرنگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.