به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین مجید تلخابی روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین کهدر مسجدالنبی(ص) برگزار شد،افزود: روز قدس تنها متعلق به مسلمانان نیست، بلکه تمام آزادی خواهان جهان از این همه کشتار، ظلم، تعدی و اشغالگری توسط صهیونیستهای غاصب و حامیان آنان متنفر هستند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: روز قدس روز قیام تمام مردم دنیا برای مبارزه با مفسدان و روز حمایت از مظلومان چه مردم مسلمان و چه غیر مسلمان است.
وی اضافه کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس امروز به عنوان روحی تازه بر کالبد کشورهای اسلامی و ابراز همدردی با مردم بی دفاع فلسطین است.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری یاد آور شد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، مظهر اتحاد و انسجام ملی است.
حجت الاسلام تلخابی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست های تکفیری افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر قدرت نظامی ایران را به جهانیان نشان داد و به آنها فهماند که در دفاع از اسلام هیچ مرزی را نمی‌شناسد و امنیت کشور و مردم اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی ایران است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکای امروز مردم، نشانه خصم علیه ظالم است، تصریح کرد: مهمترین علل دشمنی یهود با اسلام نژاد پرستی و دنیا طلبی از بدو اسلام تاکنون بوده که سرمنشاء بسیاری از لغزش‌ها و انحرافات در طول تاریخ است.
وی اضافه کرد: همچنین از دیگر علل دشمنی یهود با اسلام سلطه جویی و زیاده خواهی است و یهودیان در طول تاریخ این روحیه سلطه جویی را در خود حفظ کردند که در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، حکومتی و دینی است و از همه اینها خطرناکتر، سلطه فرهنگی است که در این زمینه، بسیار سرمایه گذاری می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین تلخابی یادآور شد: فلسطین منحصر به اشغال تنها یک سرزمین نیست بلکه توهین به مقدسات است.
وی اضافه کرد: همان طور که امام (ره) در رابطه با روز قدس فرمودند این روز تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه روز جهان اسلام است، این روز در واقع به عنوان نمادی از مقابله جهان اسلام با طرح های استکبار جهانی محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین تلخابی در ادامه با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در تهران و پاسخ کوبنده سپاه پاسداران افزود: این حادثه باعث شد که همه بدانیم امروز اگر مدافعان حرم در سوریه نجنگند باید در خاک ایران بجنگیم از این رو همه کسانی که اشکالاتی بر اقدام مدافعان حرم می‌گرفتند، متوجه کار ارزشمند آنها برای حفظ امنیت کشور شدند.
حجت الاسلام و المسلمین تلخانی خاطر نشان کرد: امروز مدافعان حرم و فرزندان برومند این مملکت توانستند دشمن را در خاک خودش زمین‌گیر کنند تا جرات تعرض به خاک ما را نداشته باشد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از کشور و مقابله با هرگونه توطئه در منطقه و کشور توانمندی و آمادگی لازم را دارد، در پایان افزود: امنیت کشور و مردم اولویت نخست نظام جمهوری اسلامی است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.