به گزارش ایرنا،سردار عبدالله عراقی روز پنجشنبه در ششمین یادواره شهید رجایی و باهنر و 63 شهید کارمند استان قزوین که در دانشگاه بین المللی امام (ره) برگزار شد،افزود: برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام باید با سلیقه های مختلف در کنار یکدیگر باشیم و برای اداره بهتر کشور تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: همه مردم و گروه ها و جریان ها باید متحد و مسنجم باشیم و همدیگر را تکفیر نکنیم چرا که اگر جدا از هم باشیم، دشمن شاد می شود و اداره کشور سخت خواهد شد.
سردار عراقی در ادامه با اشاره به توطئه های اسرائیل و استکبار جهانی علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: اخلال امنیت در خاورمیانه و ایجاد اختلاف بین اهل سنت و شیعه جزو راهبردهای دشمن برای رسیدن به اهداف خود است.
وی در ادامه با تاکید بر تقویت انسجام و همدلی در کشور، مدارا کردن با یکدیگر را یکی از مولفه های امنیت پایدار برای کشور دانست و گفت: هرکس باعث ایجاد اختلاف در کشور شود یا متوجه نیست یا اینکه مشکل دارد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید براینکه همه باید در جمهوری اسلامی به عنوان یک ملت کنار هم برای حفظ و ارتقای امنیت پایدار تلاش کنیم، گفت: امروز در کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام هستیم.
سردار عراقی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: همه جناح ها و گروه ها برای حفظ عزت و اقتدار کشور باید ادامه دهنده راه و آرمان شهدا باشند.
وی در ادامه به رشادت های رزمندگان میهن اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس ستون های نظام اسلامی را مستحکم کرد.
سردار عراقی خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود نذرشان را ادا کردند و در سخت ترین شرایط از مقابله با دشمن و تلاش برای حفظ ارمان ها و ارزش های اسلامی دست برنداشتند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا را متعلق به همه مردم و گروه ها جناح های داخل نظام دانست و ادامه داد: در فضایی که استکبار جهانی برای هجمه به ارزش های ملی و دینی ما تمرکز کرده است، نباید شهدا را جناحی کنیم.
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در پایان گفت: شهدا ولی نعمتان ما هستند و ما باید ادامه دهنده راه شهدا بوده و در راه اعتلای نطام بیش از گذشته تلاش کنیم.
در ادامه از تمثال شهید محمد شفعیها به عنوان شهید شاخص سال 97 رونمایی شد.
در پایان این برنامه از خانواده شهدای کارمند استان قزوین تجلیل شد.
7390*3013
خبرنگار: گیتی سیمیاری**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.