به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام سید جواد خاضع روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری راهپیمایی یوم ‌الله 13 آبان در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بوده و آمریکا نیز مصداق بارز استکبار است.
وی افزود: آمریکای جنایتکار به منظور سلطه بر دنیا به کشورهای مختلف از جمله در منطقه خاورمیانه حمله نظامی کرده و در امور بسیاری از کشورها نیز دخالت می‌ کند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرگ بر آمریکا جزء شعارهای کلیدی نظام و انقلاب است و ریشه قرآنی داشته و هرگز نیز توسط ملت ایران فراموش نمی شود.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: ملت ایران با پیروی از نهضت امام حسین (ع) و قیام خونین عاشورا در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکای خبیث و جنایتکار ایستاده است.
وی ابراز داشت: برخی‌ افراد ساده اندیش با توجیه های نامعقول و بی پایه و اساس تنها راه پیشرفت کشور را برقراری رابطه با آمریکا می دانند در حالی که چنین تفکری باطل و اشتباه است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یوم الله 13 آبان فرصتی مناسب برای تبیین روحیه استکباری آمریکا و بازخوانی جنایت‌ های آن علیه ایران و دیگر کشورهای اسلامی است و باید این امور مهم بیش از پیش برای نسل جوان تبیین شود.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: 13 آبان برگ زرین و مقطعی حساس در دوران انقلاب اسلامی ایران است و روحیه استکبارستیزی ملت ایران را نشان می دهد.
وی سه رویداد مهم یوم الله 13 آبان شامل تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، شهادت دانش ‌آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 را یادآور شد.
حجت الاسلام خاضع افزود: 9 کمیته برای برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده و به زودی نیز فعال می شوند.
وی بیان کرد: این کمیته ها شامل کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تبلیغات و فضاسازی شهری با مسئولیت شهرداری یاسوج، ارتباطات و اطلاع ‌رسانی با مسئولیت صدا و سیما، امنیتی و انتظامی با مسئولیت معاونت امنیتی و انتظامی استانداری، دانشجویی با مسئولیت دانشگاه یاسوج، دانش ‌آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش، تشکل‌ های مردمی با مسئولیت سپاه فتح، طلاب، روحانیان و هیأت ‌های مذهبی با مسئولیت اداره ‌کل تبلیغات اسلامی و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: عمده ترین برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده برای اجرا در کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت یوم الله 13 آبان سال جاری شامل تبلیغات محیطی، نشست های بصیرت افزایی در مدارس و دانشگاه ها با موضوع استکبارستیزی، برپایی نمایشگاه، شب شعر، خاطره گویی و رقابت های فرهنگی و هنری از قبیل کاریکاتور، عکس و فیلم است.
وی ابراز داشت: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان سال جاری در یاسوج از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین (ع) بوده و زمان آغاز و سخنران آن نیز به زودی تعیین و اعلام می شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.