به گزارش ایرنا، رضا یاری منفرد روز چهارشنبه در آیین نواختن زنگ جشن عاطفه ها در دبستان شاهد دکتر حسابی بندر گناوه افزود: در سال گذشته نیز 18 میلیاردریال در جشن عاطفه ها توسط این نهاد جمع آوری و دراختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.
وی اضافه کرد: امسال به منظور برگزاری جشن عاطفه ها با هماهنگی آموزش وپرورش استان تصمیم گرفته شد لوازم التحریر و نوشت افزار و پوشاک نیازمندانی که دارای استعدادهای فراوانی هستند را تامین کنیم.
یاری منفرد ادامه داد: دراین ارتباط خیلی از آموزشگاه ها و آموزش وپرورش ورود پیدا کردند و با تعاملی که با مردم و دیگر ارگانها برقرار کردند این هدف را بمنصه ظهور گذاشتند.
یاری منفرد اظهارکرد: درسال گذشته از طریق کمک های مردمی که در مدارس انجام و تبدیل به یک حماسه شد یک میلیارد و 100 میلیون ریال بصورت نقدی جمع آوری شد و پیش بینی می کنیم که حداقل به 2 میلیاردریال برسد.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد(ره) استان بوشهر گفت: یکی از اقدام های ارزشمند مشترک این نهاد با آموزش و پرورش ، جشن عاطفه ها به عنوان یک سنت حسنه در مدارس کشور بوده که امسال بدلیل تقارن با ماه محرم به نام مهر عاطفه ها تغییر کرده است.
یاری منفرد با بیان اینکه برخی مفاهیم دینی مسیر و چراغ راه آینده ما است، افزود: یکی از واژه ها در این مسیر نوعدوستی است که در کشور ایران اسلامی به آن اهمیت خاصی قایل می شود.
وی اظهارکرد: اگر امروز می بینیم دانش آموزان و مسئولان در این برنامه حضور پررنگ دارند نشان از نوعدوستی آنان بوده که برگرفته از سیره ائمه اطهار(ع) است.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.