به گزارش ایرنا، در آیین بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزی کشور، دختران ژیمناستیک کار به نمایندگی از دانش آموزان ایران اسلامی با شهید محسن حججی و شهید محمد حسینی تجدید پیمان کردند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت و گو با ایرنا افزود: دانش آموزان دختر ژیمناستیک کار کشور در این آئین با اهدا گل به تمثال این شهیدان بار دیگر با آرمان های امام و شهدا ی گرانقدر ایران اسلامی عهدی دوباره بستند.
فرشید علیزاده اظهار کرد: از یکم تا 17 شهریور، البرز میزبانی سی و چهارمین دوره مسابقات ژیمناستیک دانش آموزان پسر و بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک دختر سراسر کشور با شعار' رضایت ، سلامت و امنیت از منزل به منزل ' را در این استان را بر عهده دارد.
وی بیان کرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات ژیمناستیک کشور دختر سراسر کشور در دو مقطع ابتدایی و متوسطه به میزبانی استان البرز آغاز و به مدت سه روز ادامه دارد.
وی خاطر نشان کرد: در این دوره از مسابقات که در سه رده سنی و در شش بخش زمینی، خرک،حلقه،دار الحقه،پرش خرک،پارالل و بارفیکس به رقابت می پردازند.
وی خاطر نشان کرد: در بخش دختران در دوره دوم ابتدایی 21 تیم با 146 ورزشکار ،مربی و سرپرست و در دوره دوم متوسطه 76 ورزشکار ،مربی و سرپرست در قالب 12 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی اضافه کرد: در برگزاری این رویداد ملی دوره آمادگی داوری ژیمناستیک ویژه خواهران نیز برگزار می شود.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.