عباس سلطانیان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این هنرجویان پر تلاش در مرحله پایانی یازدهمین دوره جشنواره مهارت های هنری شاخه کاردانش چهار رتبه اول این جشنواره را کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره به میزبانی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: هنرجویان در این جشنواره یک رتبه اول و 2رتبه سومی را به دست آوردند.
وی بیان کرد: کسب این رتبه ها مهر تأیید دیگری بر وجود استعدادهای برتر در هنرستان های کاردانش البرز ، تلاش و برنامه ریزی مسئولان و همت والای مدیران و هنرآموزان در این استان است.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: این موفقیت بزرگ و کسب جایگاه دوم کشور حاصل پشتکار عوامل برنامه ریزی، آموزشی و اجرایی در این استان است.
سلطانیان ادامه داد: مدیران هنرستان های استان البرز به ویژه مدیران هنرستان های شهید ثانی و باغچه بان ،بعثت7، امامت، نور و شهید محمودی منش در نواحی 4 گانه آموزش و پرورش کرج در کسب این موفقیت ها نقش آفرینی کردند.
وی تصریح کرد: از البرز 11 هنرجو و هنر آموز در این جشنواره کشوری شرکت کردند که 7 نفر توانستند با کسب رتبه های برتر برای استان افتخار آفرینی کنند.
وی تاکید کرد: هر ساله هنر جویان و هنر آموزان این استان با شرکت در مسابقات کشوری و برون مرزی برای استان و ایران اسلامی حائز رتبه های برتر می شوند.
استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.