فرشید علیزاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دوره از مسابقات در استان مرکزی برگزار شد که دانش آموزان دختر ابتدایی و متوسطه دوره اول البرز بار دیگر با کسب مقام های برتر در رشته تنیس روی میز و شطرنج برای این استان افتخار آفرینی کردند.
وی اظهار کرد: در قسمت تیمی مسابقات تنیس روی میز، تیم البرز در جایگاه سوم کشوری قرار گرفت.
وی یاد آور شد: پریناز حاجیلو نیز مقام اول انفرادی را در مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان مقطع متوسطه دوره اول کشور را کسب کرد.
وی بیان کرد: در قسمت انفرادی تنیس روی میز نیز فاطمه سادات کیایی از دانش آموزان مقطع ابتدایی البرز ، مقام دوم کشوری را به خود اختصاص داد.
وی در ادامه به کسب مقام انفرادی دانش آموزان دختر مقطع ابتدایی استان البرز در رشته شطرنج اشاره کرد و افزود: پارمیس دشتی و دینا طاهر خانی در این رشته ورزشی موفق به کسب مقام سوم کشوری شدند.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش البرز خاطر نشان کرد: هر ساله در تابستان برای دانش آموزان المپیاد ورزشی - فرهنگی کشوری برای دانش آموزان در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود که در تابستان امسال 573 دانش آموز البرزی در این المپیاد شرکت می کنند.
وی تاکید کرد: استان البرز نیز در این المپیاد فرهنگی ورزشی میزبان مسابقات دانش آموزان کشور در رشته ورزشی شنا در مرداد ماه است.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.