به گزارش ایرنا، ارسلان حصیری روزپنجشنبه در نشست با رئیس و معاونان اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: خدمات فرهنگی، بهداشتی از اولویت کار شهرداری است که در این زمینه تلاش خواهیم کرد.
وی همفکری در خدمات دهی بسیار مهم خواند و گفت: به همدیگر کمک کنیم که خدمات بخوبی برای مردم انجام گیرد و برای تحقق مطالبات مردم آماده هرگونه تلاش و فعالیت هستیم.
شهردار بردخون بیان کرد: به امور فرهنگی و علمی توجه خاص داریم و به وظایف خود بویژه در حوزه فرهنگی پایبند هستیم تا هزینه های شهرداری کاهش یابد زیرا اگر فرهنگ تقویت شود، فعالیت ها به آسانی انجام می شود.
شهردار بردخون افزود: با وجود همه کمبودها و مشکلات برای توسعه شهر تلاش می کنیم و انتظار داریم مردم به شهرداری توجه کنند و نسبت به وظایف و عملکرد آن آگاه شوند.
وی با اشاره به اینکه در مدارس حاضر می شویم و برای تقویت فرهنگ تلاش می کنیم تا به پیشرفت برسیم، گفت: تشویق برترین ها و گسترش امکانات به محله ها و سطح شهر برای اجرای عدالت شهری وظیفه خود می دانیم و در زمینه گسترش عمران شهری و ایجاد تسهیلات و رفاه عمومی مصمم هستیم.
حصیری، مردم را بهترین مشاوران برای شهرداری خواند و گفت: از همه مردم و گروه ها و اقشار می خواهیم که شهرداری را با ارائه ایده ها و نظرات سازنده خود یاری دهند.
بردخون با بیش از 13 هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان دیر در فاصله 150 کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.