زهیر حاجیان روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: این اعتبار از محل تملک دارائی برای توسعه زیر ساخت های عمران شهری در قالب ١٠ طرح به تصویب کمیته برنامه ریزی استان بوشهر و شهرستان دیر رسید.
وی اضافه کرد: این اعتبارات نسبت به اعتبارات سال گذشته 68 درصد افزایش یافته و از ردیف 3 درصد نفت و گاز و اعتبارات استانی، تخصیص یافته است.‏
وی با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه عمران شهری شهرداری آبدان اظهار کرد: افزایش اعتبارات شهرداری آبدان حاکی از توجه ویژه دولت یازدهم به جایگاه شهرداری ها و اهتمام برای توسعه و عمران و آبادی شهر هاست.
شهردار آبدان نقش این اعتبارات در حل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادانی شهرها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه برنامه های عمران شهری، اصلاح قوانین شهرداری و به روز کردن آن، ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری ها، تدوین لایحه مدیریت یکپارچه شهری با هدف بهبود و توسعه خدمات شهری و توسعه متوازن شهر و روستا از جمله اقدامات و رویکردهای دولت یازدهم درشهرها و روستاهاست.
حاجیان، نقش این اعتبارات در حل مشکلات شهری و نیز عمران و آبادانی را مورد تاکید قرار داد و از فرماندار به لحاظ همکاری صمیمانه با شهرداری آبدان تقدیر کرد.
٧٢٠٧/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.