عیسی خرمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: شش نفر از تیم 15 نفره منتخب رزمی کاران کشور برای شرکت در مسابقه جهانی کشور گرجستان از شهرستان گناوه هستند که بدون هیچ حمایتی و با هزینه شخصی روانه این میدان می شوند.
وی اظهارکرد: این رزمی کاران برای ورود به این رقابت ها هرکدام بیش از 20 میلیون ریال پرداخت کرده اند و برای پیوستن به تیم با اتوبوس به تهران اعزام ومکانی نیز برای استراحت ندارند.
وی برضرورت همکاری و حمایت مسئولان از این رزمی کاران به عنوان نماینده ایران برای حضور با انگیزه تر در این رقابت های جهانی تاکید کرد.
خرمی گفت: رزمی کاران اعزامی گناوه باوجود کمترین امکانات و وسایل در بدترین شرایط از چهار ماه پیش خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کردند.
وی اظهارکرد: براساس پیگیری های انجام شده از فرمانداری شهرستان گناوه قرار شد شهرداری این شهر از این تیم حمایت کند که تا هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
سرمربی تیم اعزامی خوجائو کونگ فو ایران به رقابت های گرجستان گفت: دراین رقابت ها 17 کشورجهان ازجمله ایتالیا، هند، روسیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، کویت، مصر، مغولستان، ترکمنستان و افغانستان حضور دارند که روز جمعه هفته جاری به شهر تفلیس عازم می شوند.
وی ادامه داد: این رقابت ها در استایل های مختلف هنرهای رزمی شامل موی تای، کیک بوکسینگ، نینجا، ساندا، تالو و دفاع شخصی در چهار رده سنی بانوان و مردان برگزار می شود.
خرمی گفت: دراین رقابت ها علیرضا صفوی رئیس سبک خوجائو کونگ فو و بنیانگذار این سبک در ایران و از مربیان باسابقه شهرستان گناوه به عنوان عضو کمیته برگزاری و داور حضور دارد.
وی یادآورشد: سید باقر موسوی، فتح الله مختاری، محمد زارعی، حیدر بشیری و رضا علیپور دشتی از رزمی کاران اعزامی شهرستان گناوه به این رقابت ها هستند.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: این اداره درحد توان و امکانات موجود با ورزشکاران و تیم های اعزامی به مسابقه های داخلی و خارجی همکاری می کند.
رحمان عمادی افزود: در پی مراجعه مسئولان تیم اعزامی رزمی کاران این شهرستان به رقابت های جهانی 2017 تفلیس هماهنگی لازم انجام و به منظور حمایت مالی از این تیم به فرمانداری و شورای اسلامی شهر گناوه معرفی شدند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.