به گزارش ایرنا، حسین نامور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این مرکز آموزش تخصصی ایمنی، بهداشت، محیط زیست هم اکنون با برخورداری از به روزترین تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مدرن آماده ارائه آموزش های لازم در حوزه های یاد شده است.
وی بیان کرد: با توجه به گستردگی صنایع نفت و گاز و صنایع تولیدی مستقر در استان بوشهر جای خالی این مرکز در بوشهر بجد احساس می شد که با همکاری مرکز آموزشی ایمن ساحل آسا و آزمایشگاه شاخه زیتون لیان زمینه راه اندازی آن در استان بوشهر فراهم شد.
نامور یادآور شد: این مرکز با هدف ارائه خدمات فنی و مهندسی، آزمایشگاهی (بهداشت حرفه ای، محیط زیست و ایمنی) آموزشی، مشاوره ای و پژوهشی در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، مدیریت بحران و سیستم های مدیریت کیفیت راه اندازی شده است.
وی گفت: انتظار می رود با حمایت جدی دستگاه ها و به پشتوانه تیم تخصصی و باتجربه این مرکز بتوان در حوزه صنعت استان خدمات شایسته ای ارائه کرد.
نامور افزود: آموزش های این مرکز آموزشی با هدف ارائه بهتر خدمات آموزشی در پنج حوزه جداگانه بصورت تفکیکی ارائه می شود.
وی یادآور شد: این پنج حوزه شامل آموزش و ارزیابی، جاری سازی و استقرار نظام اچ اس ای و استانداردها در سازمانها و شرکتها، خدمات فنی و مهندسی ایمنی بهداشت و محیط زیست و استقرار سیستم، ارزیابی و اندازه گیری عوامل زیان آور و خدمات ویژه است.
نامور، بخشی از خدمات تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی ارائه شده توسط این مرکز در حوزه آزمایشگاه بهداشت حرفه ای را شامل خدمات شناسایی، ارزیابی و آنالیز عوامل زیان آور محیط کار (شیمیایی، فیزیکی، ارگونومیک) با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها برشمرد و گفت: این مرکز در حوزه آزمایشگاه محیط زیست و بهداشت محیط نیز می تواند ارزیابی، پایش و تجریه و تحلیل آلاینده های زیست محیطی (آب، فاضلاب و هوا) را ارائه دهد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.