خداکرم ایزد پناه روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: میلاد صارمی بازیکن سابق شاهین که با پایان دوران خدمت سربازی بازیکن آزاد تلقی شده با قراردادی یک ساله به شاهین شهرداری پیوست.
وی بیان کرد: اسماعیل قروی نیز که بازیکن پست هافبک دفاعی است و سابقه بازی در تیم های شموشک، تراکتور سازی و پارس جنوبی را در کارنامه دارد دیگر بازیکن پیوسته به جمع بازیکنان شاهین است.
ایزدپناه ادامه داد: میلاد شعبانلو جوان 22 ساله بوشهری نیز با حضور در دفتر باشگاه شاهین شهرداری قراردادی یک ساله با نماینده استان بوشهر در لیگ دسته 2 بست.
وی گفت: امید سلطانی نیز که سابقه شاگردی کللی فرد (سرمربی کنونی شاهین) در بعثت کرمانشاه را دارد دیگر بازیکن پیوسته به تیم شاهین است.
ایزدپناه با اشاره به جذب مهدی طاهری مدافع شمالی 2 فصل اخیر ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: مجید خدابنده لو و محسن ارزانی 2 بازیکن با تجربه فصل گذشته شاهین شهرداری قرارداد خود را تمدید کردند.
وی افزود: هشت بازیکن امید و 6 بازیکن زیر 23 سال نیز از تیم های پایه شاهین بزودی جذب این تیم می شوند.
ایزدپناه ادامه داد: تا اطلاع ثانوی تمرینات شاهین در زمین چمن شهرداری بوشهر (واقع در محله مخبلند) برگزار و براساس توافق های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر مکان تمرین این تیم به ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مهدوی بوشهر تغییر پیدا می کند.
پیش از این نیز میلاد فیاض بخش، حمیدرضا سلیمانی، مهدی چاهکوتاه زاده، نیما ظفریان و نصرالله درفشی به عضویت تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در آمدند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.