به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز سه شنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان بوشهر افزود: با پرداختن جدی به این فریضه الهی نه تنها بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود بلکه جامعه نیز در مقابل آسیب‌های مختلف اجتماعی بیمه می‌ شود.
وی اظهار کرد: اگر مشکلات به موقع حل نشود، کار به جایی می‌رسد که کار از دست متولیان خارج و نمی‌توان برای حل آنها راهکاری ایجاد کرد.
صفایی بوشهری افزود: همان طور که باید آسیب‌ها را گوشزد کرد، باید در شناسایی آن و ترویج معروف‌ها و شناسایی استعدادها و توانمندی‌ها تلاش کرد چراکه تقویت این مهم سبب حل بسیاری از مشکلات می‌شود.
امام جمعه بوشهر گفت: آسیب‌های اجتماعی موجود در استان عمیق نیستند اما اگر برای حل آنها برنامه ای تدوین نشود این آسیب‌ها چالشی و بحرانی می‌شوند.
وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی بیشتر مردم با معروف‌ها و منکرها است.
امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود برضرورت تقویت برخی زیرساختها برای تامین مطالبات مردم و جلوگیری از بحرانها تاکید کرد.
وی تصریح کرد: نبود برخی زیرساخت‌ها از جمله پلاژ در مناطق ساحلی استان بوشهر سبب بروز مشکلاتی در جامعه می‌شود .
صفایی بوشهری گفت: ساخت 9 پلاژ در مناطق ساحلی استان بوشهر از جمله مصوبه های شورای فرهنگ عمومی است که با گذشت پنج سال از آن هنوز هیچ کدام ساخته نشده است و مردم برای استفاده حق طبیعی خود از دریا با مشکل مواجه هستند.
6045/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.