به گزارش ایرنا حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی فر جمعه شب همایش طلایه داران تبلیغ به مناسبت ماه مبارک رمضان افزود: بحث علل و عوامل فروپاشی خانواده ها و پدیده طلاق مشکل بزرگی است که در اکنون در کشور ما در حال رشد است و این امر نیاز به تبیین دارد که باید مبلغان دینی و روحانیان نقش خود را در جهت کاهش این آسیب ها به کارگیرند.
وی بیان داشت: موضوع استعمال مشروبات الکلی ، مواد مخدر ، قاچاق وحجاب و پوشش اسلامی از دیگر آسیب های بزرگ اجتماعی است که انتظار می رود در طول ماه رمضان از لحاظ شرعی و عرفی به آن پرداخته شود .
وی خاطر نشان کرد : باید مبلغان اعزامی علاوه بر بحث نماز و فریضه امر به معروف ونهی از منکر که وظیفه ذاتی شان است نسبت به آسیب های اجتماعی و فرهنگی نیز مردم را آگاه کنند.
امام جمعه میناب ، آگاه سازی اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان وجوانان نسبت به آسیب های فضای مجازی را از رسالت های مهم امروز مبلغان دینی دانست.
معتمدی فر خاطر نشان کرد : تنها راه برون رفت از مشکلات وتوسعه جامعه ، تلاش در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است ومبلغان باید این موضوع را برای مردم تتبین کنند .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب گفت: درماه مبارک رمضانعلاو بر 76 روحانی مستقر،280 روحانی ومبلغ دینی به شهرها وروستاهای این شهرستان اعزام شدند.
شهرستان میناب با 300هزار نفر جمعیت، دارای280 هیات مذهبی،136 مداح و 263 مسجد فعال است.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی / انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.