به گزارش ایرنا، علی نیکبخت دوشنبه شب پس از تساوی بدون گل تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در دیدار با شاهین بازی خوبی انجام شد و باتوجه به نیاز هر دو تیم به پیروزی دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند.
وی یادآورشد: با این وجود تیم شاهین باتوجه به بازیکنان با تجربه تری که در اختیار داشت انتظار بازی بهتری از آنها می رفت ولی با این حال درحد و اندازه های خود ظاهر نشد.
نیکبخت ادامه داد: شاهین با برگزاری چنین عملکرد شاید در دیدار پلی آف با مشکل مواجه شود و نتواند به لیگ دسته یک فوتبال کشور صعود کند.
وی یادآورشد: درمقطعی 2 تا سه ماه از تیم فاصله گرفتیم و همین امر موجب تضعیف تیم اروند خرمشهر شد و نتوانست در بازی های پایانی نمایش خوبی از خود ارائه دهد.
نیکبخت افزود: با این وجود بازیکنان این تیم در شرجی و گرمای بوشهر نمایش قابل قبولی برابر شاهین داشتند و در صورت گل شدن موقعیت های گلزنی خود می توانستیم راهی دیدار پلی آف شویم.
وی یادآورشد:درمجموع باتوجه به اینکه اروند خرمشهر نخستین حضور خود درلیگ دسته 2 را تجربه می کرد و با گذشت بیش از یک دهه توانسته در خرمشهر به عنوان یک تیم فوتبالی نامی را برای خود دست و پا کند حضور آنها تا این مرحله از مسابقات نیز حائز اهمیت زیادی است.
نیکبخت در ارتباط با عملکرد داور این دیدار نیز ادامه داد: در مجموع تیم داوری در این دیدار قضاوت قابل قبولی را از خود ارائه کردند و چند اشتباه جزئی نیز داشتند که در روند نتیجه بازی تاثیری نداشت.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.