مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان روز دوشنبه گفت: این 2 تیم در هفته دهم و پایانی مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
میثم محبوب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس ، این مسابقه عصر سه شنبه هفته جاری 26 اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود و تیم داماش در این بازی میزبان است.
وی اظهار کرد: این دیدار برای تیم فوتبال داماش گیلان حساسیتی ندارد و فقط برای انجام یک بازی جوانمردانه به مصاف تیم شهرداری ماهشهر خواهد رفت چون تیم داماش شانسی برای صعود به لیگ دسته اول را ندارد.
وی ادامه داد: اما نتیجه این بازی برای تیم شهرداری ماهشهر بسیار مهم است چون این تیم با برتری برابر تیم داماش به لیگ دسته اول صعود می کند.
وی بیان کرد: البته تیم شهرداری ماهشهر با نتیجه مساوی نیز می تواند به لیگ دسته اول راه یابد اما باید منظر نتیجه بازی برق جدید شیراز با حریف خود باشد که در صورت توقف تیم برق جدید شیراز، این تیم با تساوی و یا حتی شکست می تواند به لیگ دسته اول راه یابد.
مسئول روابط عمومی باشگاه داماش گیلان بیان کرد: هم اکنون تیم فوتبال شهرداری ماهشهر با کسب 16 امتیاز در مکان نخست جدول و داماش گیلان با کسب 9 امتیاز در مکان چهارم جدول گروه خود قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، برق جدید شیراز ، شهرداری کاشان ، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه است.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه 6 تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.