به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر سه شنبه برگزار شد ، تیم های فوتبال داماش گیلان و شهرداری کاشان در نهایت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.
این مسابقه از هفته چهارم مرحله نهایی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی رشت در حضور حدود یک هزار تماشاگر و در یک هوای آفتابی برگزار شد.
این بازی با حملات تیم فوتبال داماش گیلان آغاز شد و این تیم می توانست به گل نیز دست یابد اما موقعیت های تیم داماش به هدر رفت و این تیم شهرداری کاشان بود که به گل برتری دست یافت.
در دقیقه 42 این مسابقه ، میثم فرزانه بازیکن تیم فوتبال شهرداری کاشان موفق شد اولین گل این بازی را به ثمر برساند اما این پایان کار نبود و تیم داماش گیلان در دقایق تلف شده این نیمه ، توانست توسط علیرضا صبوری به گل تساوی دست یابد تا نیمه اول با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
در نیمه دوم تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفدارانش بر بازی تسلط داشت و چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آورد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از این فرصت ها استفاده کنند تا این بازی در نهایت با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان برسد.
قضاوت این مسابقه را سعید لهراسبی با کمک های عبدالعلی شکرگزار و علی رعیت بر عهده داشتند که در جریان این دیدار ، مجید هوتن از داماش گیلان ، وحید اصغرزاده ، سیدمهدی عمرانی و سیدمحمد میرزاسیدی از شهرداری کاشان کارت زرد دریافت کردند.
پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته سوم از مرحله نهایی مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم شهرداری کاشان با کسب سه امتیاز در مکان سوم و تیم داماش گیلان با کسب یک امتیاز در مکان ششم و انتهای جدول رده بندی گروه خود قرار داشتند.
تیم های فوتبال فوتبال داماش گیلان و شهرداری کاشان در مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته دوم کشور در گروه دوم این مسابقات، با تیم های شهرداری فومن، آینده سازان برق جدید شیراز، شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه هم گروه هستند.
در مرحله دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، 12 تیم حضور دارند که در 2 گروه شش تیمی به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
در پایان این مرحله، تیم های نخست هر گروه به طور مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و برنده تیم های دوم نیز جواز حضور در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور را کسب خواهد کرد.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.