به گزارش خبرنگار ایرنا شاگردان وحید رضایی سر مربی تیم برق شیراز که امسال عزم خود را جزم کرده بودند تا به لیگ دسته اول صعود کنند در دور رفت نتایج خوبی کسب کردند و در صدر جدول گروه دوم هم قرار گرفتند.
اما با شروع دور برگشت این بازی ها تیم برق با افت محسوسی مواجه شد و ابتدا به تیم انتهای جدولی شهرداری فومن باخت و سپس در برابر شهرداری ماهشهر خوزستان مغلوب شد تا این تیم صدرنشن شود و اختلاف خود را در جدول با برق به چهار امتیاز برساند.
هم اینک در این گروه تیم شهرداری ماهشهر خوزستان با 15 امتیاز صدرنشین است و با توجه به 2 دیدار باقی مانده بعید است ماهشهریها این فرصت را از دست بدهند و به لیگ دسته اول صعود نکنند.
تیم برق شیراز هم با 11 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و این تیم فردا (دوشنبه) در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز به مصاف داماش گیلان می رود که این تیم هم با 9 امتیاز در تعقیب تیم برق است تا با شکست این تیم به رده دوم برود.
در مرحله نهایی مسابقات فوتبال دسته دوم کشور 12 تیم در 2 گروه قرار دارند که در پایان این بازی ها تیم های نخست هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول می روند و تیم های دوم هر گروه هم در دیدار حذفی (پلی اف) به مصاف هم می روند تا سرنوشت تیم سوم صعود کننده به دسته اول مشخص شود.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.