به گزارش ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین گفت: در دولت تدبیر و امید گام‌های خوبی برای توسعه ورزش در استان بوشهر برداشته شده است و امروز نیز شاهد افتتاح طرح مهم دیگری در این استان هستیم.
احمد بهروزیان‌فرد افزود: برای ساخت این سالن 18 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت و استانی هزینه شده است.
وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این سالن سرانه فضای ورزشی در جزیره خارگ به 1.72 صدم متر مربع رسیده است.
بهروزیان فرد ادامه داد: با اجرای زمین های چمن مصنوعی و سالن های ورزشی که از طرحهای ابتکاری استاندار بوشهر است سرانه فضای ورزشی این استان از 64 صدم متر مربع در سال 92 هم اکنون به 1.14 مترمربع افزایش یافته است.
جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر با 20 هزار نفر جمعیت بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب بوشهر در آبهای خلیج فارس واقع است.
وزیر کشور بعد از ظهر روز چهارشنبه به منظور سفری دو روزه از استان بوشهر وارد فرودگاه جزیره خارگ شد و و در فرودگاه این جزیره مورد استقبال استاندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استان قرار گرفت.
حضور در یادمان شهدای گمنام خارگ و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، حضور در آیین افتتاح سالن ورزشی خارگ و نشست با معتمدان مسئولان از جمله برنامه های وزیر کشور در روز نخست سفرش به استان بوشهر بود.
وزیر کشور در سفر 2 روزه خود به استان بوشهر علاوه بر بررسی مسائل و مشکلات جزیره خارگ، درنشست های شوراهای اداری، برنامه ریزی، تامین و اقتصاد مقاومتی استان بوشهر حضور خواهد داشت.
همچنین حضور در آیین آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای هلیله و بندرگاه، نشست با بخشداران و دهیاران و نخبگان استان بوشهر از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر به استان بوشهر است.
6047/6043** خبرنگار مونا عیدان** انتشا ر دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.