به گزارش ایرنا احمد تجری مفرد روز چهارشنبه در جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه بصیرت این شهر اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین نیازمند مدیریت جهادی بوده و با ارائه ایده های نو و افزایش کارایی باید مسائل بزرگ کشور را حل کرد.
وی در مورد حماسه اقتصادی نیز گفت: نظام سلطه برای مقابله با حمهوری اسلامی شدیدترین تحریم‌ها را علیه کشور و ملت ما وضع کرد، اما مردم با اتکا به توانمندی داخلی، بسیاری از تحریم‌ها را خنثی کردند و همراه مسئولان با برنامه‌ریزی برای تولید در جهت اقتصاد پایدار تلاش می کنند.
فرماندار علی آباد همچنین افزود: برگزاری جشن نیکوکاری باعث تقویت و ترویج فرهنگ احسان، کار خیر و کمک به همنوع در جامعه است.
به گفته وی؛ احسان و نیکوکاری ریشه در اعتقادات مردم دارد و آنان با حضور در این جشن‌ها پیشرو بودن در کمک به همنوع را به اثبات رسانده‌اند.
وی با یادآوری اینکه نیازمندان در روزهای پایانی سال چشم به راه کمک مردم و مسئولان هستند، گفت: با برگزاری جشن عاطفه ها و نیکوکاری ؛فرهنگ نوع دوستی، کمک به نیازمندان و انفاق درجامعه رواج پیدا کرده است.
تجری مفرد در مورد انتخابات نیز اظهار داشت: نماد بارز مشارکت سیاسی و خلق حماسه سیاسی، حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی است.
وی تصریح کرد: مردم همواره با حضور در انتخابات ،حماسه‌ های بزرگ می‌آفرینند.
علی آباد با افزون بر 132هزار نفر جمعیت از توابع استان گلستان است، 4 شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا در حوزه این شهرستان واقع هستند.
ش/1648
خبرنگار : شربتی ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.