به گزارش ایرنا، سردار محمدصابر چهارشنبه شب در یادواره 23 تن از شهدای محله نوروزآباد بندرگناوه افزود: امروز جامعه نیاز مبرم به وحدت و یکدلی دارد که در سایه آن به کشور هیچ آسیبی وارد نخواهدشد.
وی، ولایت پذیری و ولایتمداری را ازدیگر پیام یادواره شهدا دانست و گفت: همانگونه که شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس ذوب در ولایت بودند و عاشق امام خود بودند باید این راه محکم و استوار ادامه دهیم.
فرمانده سابق ناوتیپ امیرالمومنین (ع) ادامه داد: بصیرت، امام و دشمن شناسی، ترویج فرهنگ ایثار وشهادت و زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) از دیگر پیام های یادواره شهدایی است که جان شیرین خود را برای دفاع از آرمان های انقلاب و میهن تقدیم کردند.
وی، با گرامیداشت یاد و خاطره 23 تن از شهدای محله نوروز آباد گناوه گفت: شهرستان گناوه از جمله شهرستان هایی است که در دوران 8 سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت و از خوشنامی برخوردار است.
صابر اظهارکرد: شهدای این محله همانند دیگر شهدای دوران دفاع مقدس عشق و علاقه وافری به اهل بیت (ع) که از بارزترین عمل آنان بود، داشتند.
وی گفت: این یادواره درحالی برپا شده که استان بوشهر میزبان افتخاری هفت شهید گمنام را در ایام فاطمیه دارد و ورود آنان پیام های مهم دارد.
دراین آیین که به همت پایگاه مقاومت بسیج عمار یاسر و سپاه این شهرستان در حسینیه صاحب الزمان (عج) نوروزآباد برگزار و با استقبال پرشور روبرور شد، سرود و کلیپ هایی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد و یکی از مداحان در وصف شهدا و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مدیحه سرایی کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر 230 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.