به گزارش خبرنگار ایرنا آئین تشییع این شهدای مطهر از محل بهداری سپاه گرگان (معراج شهدا) آغاز و با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، بسیجیان و فرماندهان انتظامی و نظامی تا گلزار شهدای امامزاده عبدالله (س) ادامه یافت.
همچنین در این مراسم پیکر پدر سردار شهید محمد رئیسی از فرماندهان ارشد لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس تشییع و در گلزار شهدای امامزاده عبدالله (س) گرگان به خاک سپرده شد.
پیکر پاک یکی از شهدای گمنام پس از تشییع در محل دانشکده دخترانه مائده گرگان به خاک سپرده شد و دو شهید مطهر نیز به شهر سرخنکلاته از توابع گرگان انتقال یافت.
روز گذشته پیکر هفت شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال گسترده مردم وارد گرگان شد، این شهدا همزمان با ایام فاطمیه و طی روزهای چهارشنبه (امروز) و پنجشنبه در شهرهای گرگان ،سرخنکلاته ،خان ببین (رامیان)، علی آبادکتول و مزرعه کتول تشییع و خاکسپاری می شوند.
مراسم استقبال از دو شهید در سرخنکلاته ساعت 14 امروز چهارشنبه در ورودی شهر و آئین وداع پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع این شهر برگزارخواهد شد.
پیکر مطهر این شهیدان صبح پنجشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخنکلاته از توایع شهرستان گرگان تشییع و به خاک سپرده می شود.
استان گلستان میزبان 126 شهید گمنام است.
3014/1648
خبرنگار : مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.