به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری سه شنبه در جمع مردم شهرستان ابوموسی، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با مدیریت صحیح و مدبرانه و عمل به وعده ها و شعارهایش؛ آرامش سیاسی و اقتصادی را به کشور بازگرداند و روحیه نشاط و امید را بر کشور حاکم کرد.
وی با اشاره به اینکه فرصت مدیریت ها کوتاه است و باید در این مدت بهترین عملکرد را داشته باشیم، گفت: انتظار می رود بهترین مسیر برای ارتقا موقعیت کشور در ابعاد مختلف صورت گیرد.
جادری با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی و برخواسته از دل مردم است، گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم بنا نهاده شده و این امر موجب خنثی شدن تمامی توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه این نظام شده است.
وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به ورود پیکر 20 شهید گمنام به هرمزگان، بیان داشت: حضور پیکرهای پاک این شهیدان،فضای استان را عطرآگین کرده و فضایی آکنده از معنویت به هرمزگان بخشیده است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: پابرجایی و استواری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت اهل بیت (ع) و شهدای بزرگوار بوده است.
وی در این دیدار مردم شهرستان ابوموسی را مرزبانان و حافظان کیان جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: خدمت به مردم وظیفه مسئولان است و در این راستا تلاش می کنیم مشکلات مردم ابوموسی را نیز بیش از گذشته رفع کنیم.
استاندار هرمزگان برای بازدید از جزیره ابوموسی و بررسی مسائل و پیگیری رفع مشکلات این شهرستان، روز سه شنبه برای ششمین بار به ابوموسی سفر کرد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.