امیر فرهاد آریانفر روز پنجشنبه همزمان با تشییع پیکر سه شهید گمنام در قصرشیرین به خبرنگار ایرنا گفت: عزت و افتخاری که امروز داریم مرهون خون شهدای والامقامی است که با نثار جان پاک خود زمینه ایجاد کشوری مقتدر را فراهم کردند.
وی خاطرنشان کرد: شهدا جان پاک خود را فدا کردند تا امنیت در ایران اسلامی که همواره مورد طمع دشمنان انقلاب بوده پا برجا بماند.
امیر آریانفر افزود: راه شهدا را می توان با تبعیت کردن از رهبری و ولایت فقیه ادامه داد، چرا که آن ها در طول دوران زندگی پرافتخار خود همواره روی این اصل تاکید می کردند.
وی در پایان الگوبرداری از شهدا را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: آن ها سرمشق بسیار خوبی برای افرادی هستند که می خواهند در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شوند.

** امنیت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهداست
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: حضور شهدای گمنام که هر چند وقت یکبار شاهد بازگشت پیکر مطهر آن ها هستیم این پیام را به همراه دارد که امنیت و اقتدار ایران اسلامی حاصل و دستاورد خون آن هاست.
محمدرضا عدالتخواه، وظیفه آحاد مختلف جامعه و بخصوص مسوولان را در قبال خون مطهر شهدا بسیار سنگین دانست و گفت: تک تک ما باید پاسداری امین برای خون شهدا باشیم.
وی در پایان راه شهدا را، راه اسلام و ائمه اطهار دانست و گفت: بهترین شیوه ای که می توان این راه پرافتخار را ادامه داد پیروی مطلق از ولایت فقیه است.
پیکر مطهر یک شهید گمنام روز چهارشنبه در قرارگاه نجف اشرف کرمانشاه تشییع و خاکسپاری شد امروز هم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرستان مرزی قصرشیرین در حال برگزاری است.
استان کرمانشاه بیش از 9 هزار و 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.