احمد دشتی روز دوشنبه در آیین تجلیل از بهورزان خانه بهداشت روستای عامری این شهرستان به مناسبت هفته سلامت افزود: در دولت‌های یازدهم و دوازدهم مردم بخوبی خدمات و اقدام‌های درمانی که شایستگی دارند را  درک کردند که  در این ارتباط نیز در  دیلم شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در بخش‌های زیادی از بیمارستان شهرستان با همراهی خیران بودیم.

وی اظهارداشت: مجموعه بهداشتی و درمانی کشور در مقدم‌ترین خط مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و مردم قدردان آنان هستند.

دشتی گفت: باتوجه به ویروس کرونا و گستردگی فعالیت و خدمات ارایه شده حوزه‌های بهداشت، درمان و پزشکی در راه مبارزه  با این بیماری، این مجموعه شایسته تقدیر هستند.

رئیس شورای سلامت دیلم بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت موازین بهداشتی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: با همکاری و همراهی صمیمانه بین مردم و مسئولان شهرستان، گام‌های موثری در پیشگیری و مبارزه با این بیماری برداشته شد.

وی  از همه اصناف، اقشار و بازاریان خواست در مبارزه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تا  عادی نشدن شرایط در کنار استفاده از ماسک و دستکش، فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

سرپرست فرمانداری دیلم  با تقدیر از همکاری خانه‌های بهداشت در ثبت وقایع حیاتی شهرستان اظهار داشت:  خدمات خانه‌های بهداشت گسترده و نقشی مهم در سلامت ساکنان در روستاها ایفا می‌کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: ۱۰ خانه بهداشت با ۱۷ بهورز زن و مرد در حال خدمات رسانی به مردم این شهرستان هستند.

ایرج زنده بودی افزود: علاوه بر جمعیت روستاهای این شهرستان، عشایر نیز که در محدوده جغرافیایی باشند خدمات از خانه‌های بهداشت دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: همه خدمات مرتبط با سلامت افراد از قبل تولد، دوران حیات و تا لحظه فوت و بعد از آن توسط بهورزان انجام می‌شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.