صمیر جمشیدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه راه اندازی دی کلینیک تخصصی از اولویت ها و نیازهای حوزه سلامت شهرستان است، افزود: بیشترین مراجعات مردم ملکشاهی به مرکز استان در حوزه سلامت و درمان است که باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.
وی تاکید کرد: بیش از 50 میلیارد ریال برای احداث پروژه دی کلینیک تخصصی هزینه شده و برای تکمیل آن در سال جاری 90 میلیارد ریال از محل بودجه شهرستان و استان اختصاص یافته است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان ملکشاهی با بیان اینکه این پروژه جهت مراحل قانونی و واگذاری به پیمانکاران به مناقصه گذاشته شده ابراز امیدواری کرد با تخصیص به موقع منابع اعتباری این پروژه در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
جمشیدی افزود: با مساعدت ویژه فرماندار امسال بیش از 30 میلیارد ریال از بودجه شهرستان جهت تکمیل این پروژه اختصاص یافته و سایر منابع مالی آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی تأمین خواهد شد.
ملکشاهی از جمله شهرستان هایی است که فاقد بیمارستان و یا دی کینیک تخصصی است که در این راستا کار احداث دی کیلینیک تخصصی شهرستان در سال 92 آغاز شد و تاکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
به منظور کاهش مراجعات مردمی به مرکز استان 2 روز در هفته پزشک متخصص داخلی و اطفال در مرکز بهداشت و درمان شماره یک ولیعصر (عج) شهر ارکواز به مردم خدمات لازم را ارائه می دهند.
این شهرستان دارای چهار مرکز بهداشت و درمان ، 11 خانه بهداشت روستایی و چهار مرکز فوریت های پزشکی جاده ای است که 10 پزشک عمومی در این مراکز مشغول به فعالیت هستند.
شهرستان 30 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد .
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.