حجت الاسلام یوسف جمالی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به وجود محدودیت‎ها برای بیماری کرونایی امکان حضور خادمان حرم رضوی در استان بوشهر وجود ندارد از این رو تصمیم گرفته شد خادمیاران هم استانی با حضور در مراکز درمانی از کادر پزشکی به عنوان خط مقدم مبارزه با این بیماری قدردانی کنند.

وی بیان کرد: از هم استانی‌ها نیز انتظار است با خواندن صلوات خاصه امام رضا از راه دور برای شفای بیماران و بویژه بیماران  دارای ویروس کرونا به طور ویژه دعا کنند.

جمالی ادامه داد: امروز بیماران و کادر پزشکی بیمارستان‌های استان بوشهر در طرحی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ناهار را به نیت مهمانی امام رضا (ع) صرف کردند و علاوه بر احتزاز پرچم‌های آستان قدس رضوی در بیمارستان‌ها، هدایه‌های متبرکی نیز به بیماران و کادر درمانی استان هدیه شد.

وی گفت: در هر کدام از شهرستان‌ها حدود ۱۰ نفر خادمیار در طرح نسیم مهر رضوی مشارکت کردند که برخی از شهرستان‌ها با حضور ائمه جمعه همراه شد.

جمالی اظهار داشت: امیدواریم با عزم مسئولان و اهتمام جدی مردم هر چه زودتر این بیماری برطرف و عموم مردم سلامتی خود بازیابند.

وی بیان کرد: در این مسیر هر کس به سهم خودش ایفای نقش می‌کند که بدون شک سهم کادر درمان از سایران بیشتر است و باید با جدی گرفتن نکات پیشگیرانه و ماندن در خانه بار تحمیل شده بر دوش آنها را کاهش دهیم.

جمالی در بخش دیگری گفت: مشارکت‌ با کارگاه‌های جهادی برای تولید ماسک و ضدعفونی معابرشهری از دیگر فعالیت‌های خادمیاران رضوی در استان بوشهر است.

از ۹۳ بیمار شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۷۴ نفر با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۳ نفر نیز در بیمارستان دوره درمانی خود راسپری می‌کنند و ۶ نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.